noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Rola kosmetyków MAC w branży modowej rośnie

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Kilka dni temu jedna z najpopularniejszych firm kosmetycznych świata, MAC, ogłosiła swoje plany związane ze ścisłą współpracą ze światem mody.

Choć marka w zasadzie od zawsze żyje w symbiozie z modą – MAC zapewnia make-up na ponad 800 pokazach rocznie. Firma zdecydowała się teraz pójść o krok dalej. Zauważając wielki potencjał drzemiący w modzie oraz rosnącą popularność przedsezonowych pokazów, MAC postanowił wspomóc projektantów i sponsorować tego typu wydarzenia. Przedsięwzięcie ma na celu pomoc markom modowym, które często nie mają okazji lub środków, by promować swoje projekty na rynku międzynarodowym.

Pierwsze sponsorowane przez MAC wydarzenie to pokaz Proenza Schouler, który odbędzie się w Paryżu podczas couture week już 4 lipca. Choć inicjatywa startuje z promocją amerykańskiej marki, to MAC nie chce ograniczać się tylko do projektantów z USA. Kto wie, może nawiąże współpracę z którymś z polskich projektantów?

Autor: Kasia Michalik

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES