Joanna Przetakiewicz przyzwyczaiła już nas do wysokiego standardu swoich projektów, ale i rozpieściła pracą z gwiazdami światowego formatu.
Stylistą do najnowszej kampanii Women’s Empowerment na sezon jesień-zima 2016 marki La Mania jest Kawa H Pour –na co dzień pracujący w Szwecji, Nowym Jorku oraz Paryżu dla takich domów mody jak Chanel, Dior, Louis Vuitton i magazynów “Harper’s Bazaar”, “Elle”, “Vogue” i “L’Officiel”. Kawa idealnie zestawił nowoczesne koktajlowe looki ze zmysłowymi i i bardziej wyrazistymi elementami.
„Nowa kolekcja na sezon jesień-zima 2016 koncentruje się wokół ekspresji i piękna kobiecego ciała. Postawiłam na architektoniczne, dopracowane i precyzyjne krawiectwo z mocnymi, ale także miękkimi i półokrągłymi cięciami w subtelny sposób odsłaniającymi sylwetkę. Wyeksponowany fragment ciała czy dekolt na plecach dodają tajemniczego seksapilu, równocześnie nie odkrywając zbyt wiele. Przełamaniem dla mocnych sylwetek są delikatne koronkowe body i szyfonowe sukienki z plisowanymi rękawami oraz lejącym się aksamitem. Kobieta La Manii na sezon jesień-zima 2016 jest nowoczesna i pewna siebie, ale ma również w sobie wiele marzycielskiego romantyzmu.” – Joanna Przetakiewicz
Kolory przewodnie na sezon jesień/zima 2016 to przede wszystkim klasyczna czerń i biel, ognista czerwień oraz intensywne żółcie. Modele wykonane z zamszowej skóry występują w bardziej miejskiej odsłonie w odcieniach świeżej oliwki oraz beżu.
Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży od 17.06.2016 w stacjonarnych butikach La Manii oraz online na stronie www.lamania.eu.
Fotograf: Mateusz Stankiewicz/AFPHOTO
Modelki: Agnieszka/Specto Models, Carmen/UNO Models
Stylizacja: Kawa H Pour
Włosy: Łukasz Pycior
Makijaż: Iza Wójcik/VanDorsen Artists
Paznokcie: Marzena Kanclerska/Nail Spa
Scenografia: Eliza Nowicka
Video: Paweł Łukomski/ Studio35