noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Burza wywołana najnowszą kampanią Calvina Kleina

REKLAMA
noSlotData

Kiedy Calvin Klein zaprezentował najnowszą kampanię reklamową na wiosnę 2016 przez głowę niejednego z nas przeszła myśl: posunięto się chyba za daleko.

Nawet prowokacja powinna mieć swoje granice. Kampania mocno nasycona seksualnością wzbudziła zainteresowanie samego National Center on Sexual Exploitation (NCOSE).

Foto: Harley Weir/Calvin Klein
Calvin Klein, fot. Harley Weir

Szczególną uwagę zaabsorbowała fotografia młodej dziewczyny, która pozuje do zdjęcia w rozkroku. Według NCOSE zdjęcia z wiosennej kampanii, wykonane przez fotografkę Harley Weir, mocno nadwyrężają ogólnie przyjęte normy społeczne i dają przyzwolenie na molestowanie seksualne.

Dawn Hawkins, dyrektor National Center on Sexual Exploitation, oznajmiła w oświadczeniu, że to z czym zmagają się służby specjalne na co dzień, czyli zwalczanie przestępstw na tle seksualnym, stało się czymś absolutnie dopuszczalnym dla marki Calvina Kleina. 

Robienie takich zdjęć jest karane w wielu stanach Ameryki. Kampania obraża i poniża kobiety. Domagamy się nie tylko usunięcia erotycznego zdjęcia z obiegu, ale zawieszenia całej kampanii – czytamy w oświadczeniu.

A Wy co sądzicie o prowokacyjnej sesji zdjęciowej?

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES