We wtorek Condé Nast ogłosiło wprowadzenie nowej platformy, mającej stanowić przestrzeń dla wszystkich, którzy zainteresowani są informacjami związanymi z urodą.
Projekt #TheLookIs ma być silnie powiązany z kanałami social media, na co zresztą wskazuje wykorzystanie hasztagu w nazwie. Ma na celu łączyć treść i odbiorców wielu czołowych tytułów wydawnictwa, takich jak “Glamour”, “Vogue”, “W” czy “Vanity Fair”. Publikacje nadzorowane będą przez redaktorów Condé Nast, którzy czuwać będą nad jakością i trafnością prezentowanych treści, mających skupiać się na bieżących trendach beauty. Pierwsza edycja #TheLookIs tworzona będzie pod nadzorem Celii Ellenberg, dyrektora i eksperta urodowego “Vogue’a”. Choć treść na wszystkich kanałach będzie dotyczyła tego samego, to jednak wpisy zostaną dopasowane do profili poszczególnych magazynów, by jak najlepiej odzwierciedlić ich styl.
#TheLookIs ma pomóc dotrzeć do odbiorców z pokolenia millenialsów, żyjących w dużej mierze w świecie internetu i social mediów. Projekt ma mieć swoją premierę cyfrową we wrześniu, a treści pojawią się również na łamach październikowych wydań flagowych magazynów wydawnictwa.
Autor: Kasia Michalik