Wraz z nadchodzącym latem prezentujemy najnowszy lookbook linii Prosto.
Kolekcja i towarzysząca jej kampania wiosna-lato 2016 były inspirowane latami 80. i popularnymi filmami z tamtego okresu: Powrótem do przyszłości, BMX Bandits, Rambo i Flash Dance.
Dużą inspiracją okazał się również eightiesowy klimat Miami – jego kultura klubowa, do której marka nawiązała w męskiej części kolekcji, tworząc różową koszulę z logo Prosto i jasne dżinsy. W damskiej kolekcji na ubraniach pojawiły się kolory nieba o zachodzie słońca i motywy palm, drinków oraz plażowe sukienki.
W kampanii fotografowanej przez Adama Plucińskiego wystąpiła australijska modelka, Ilona Novacek oraz model Adam Kaszewski. Cała sesja powstawała we Włoszech, przy dźwiękach Blue Velvet Bobby’ego Vintona i Wicked Game Chrisa Isaaka.
Produkty z najnowszego sezonu Prosto S/S 2016 dostępne są w sklepie internetowym marki – prosto.pl.
Fotograf: Adam Pluciński/Move-Picture
Modele: Ilona Novacek, Adam Kaszewski/ASmanagement
Stylizacje: Ewelina Gralak