Fashion Management Club (FMC) od siedmiu lat konsekwentnie buduje wizerunek organizacji, która łączy w sobie branżę ekonomiczną z sektorem mody. Piętnastego marca w siedzibie Szkoły Głównej Handlowej w ramach cyklu Speaking of Fashion odbył się panel – Bring Luxury on: kreowanie wizerunku marki luksusowej.
Celem spotkania było zwiększenie kompetencji uczestników w zakresie zarządzania wizerunkiem marki luksusowej. Publiczność miała unikalną okazję, aby od praktyków dowiedzieć się, w jaki sposób firmy kreują swój luksusowy image, z jakich narzędzi korzystają oraz jakie mechanizmy PR-owe wykorzystują w komunikacji z najbardziej wymagającym klientem.
O budowaniu zaangażowania wśród pracowników domu mody Chanel, o zagrożeniach jakie wynikają z prowadzenia działalności marketingowej w social media opowiedziała Pani Ula Wiszowata, redaktor naczelna oraz pomysłodawczyni portalu Fashion Biznes, która doświadczenie zawodowe zdobywała w dziale finansowym Chanel w Nowym Jorku.
O działaniach PR-owych podejmowanych przez marki należące do światowego koncernu zrzeszającego marki luksusowe LVMH opowiedziała Pani Anna Maria Komierowska-Szweycer, która zajmuje się strategią komunikacji oraz marketingu Moët Hennessy Polska.
Natomiast temat kreowania wizerunku oraz wykorzystywania rozmaitych narzędzi do
budowania relacji z klientem docelowym poruszyła Pani Agnieszka Smektała, zajmująca stanowisko High Image Account Manager’a w Moët Hennessy Polska (LVMH).
Niezwykle doświadczeni prelegenci przedstawili wspólnie czym charakteryzuje się marka luksusowa, co powoduje, że odbierana jest za elitarną, oraz jakie działania należy przedsięwziąć, aby zbudować wartość wokół produktu tak, aby konsumenci odbierali go jako premium brand.
Wydarzenie okazało się wielkim sukcesem, czego dowodem była wypełniona po brzegi aula, w której odbyło się spotkanie.