noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

H&M łączy siły z artystką M.I.A. w Światowy Dzień Recyklingu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

H&M połączył siły z artystką i piosenkarką M.I.A., aby wspólnie dołączyć do globalnej inicjatywy – Światowego Tygodnia Recyklingu, który odbędzie się w dniach 18-24 kwietnia. Specjalnie na tę okoliczność powstał klip wideo oraz globalny program zbiórki odzieży.

Podczas trwania akcji H&M planuje zebrać 1000 ton niepotrzebnej lub zniszczonej odzieży w ponad 3600 sklepach na całym świecie. Inicjatywa jest częścią działań H&M na rzecz recyklingu niepotrzebnych ubrań w celu pozyskania włókien do produkcji nowych ubrań – niech moda zatoczy koło! Aby zwiększyć świadomość na temat recyklingu, M.I.A. nakręciła dla H&M ekskluzywne wideo, w którym podkreśla jak duży wpływ na środowisko mają ubrania wyrzucane na śmietnik. Premiera wideo odbędzie się 11 kwietnia na stornie hm.com.

Program Garment Collecting w H&M jest bardzo prosty, ale może przynieść duże korzyści. Od 2013 roku klienci są zachęcani do przynoszenia do naszych sklepów niechcianych lub znoszonych ubrań i tekstyliów dowolnej marki i w dowolnym stanie, a w zamian za to otrzymują voucher do wykorzystania w sklepach H&M. Poprzez takie działania mniej ubrań ląduje na wysypiskach śmieci. Od momentu rozpoczęcia programu w 2013 roku, H&M zebrał ponad 25000 ton odzieży, a już 2 lata później do sklepów trafiła pierwsza kolekcja wyprodukowana z włókien pochodzących z recyklingu – był to ważny krok w kierunku zatoczenia przez modę koła.

World recycle day

Aby uczcić pierwszy Światowy Tydzień Recyklingu, H&M zdecydował się zebrać jeszcze więcej tekstyliów niż kiedykolwiek wcześniej. Oprócz wideo nakręconego przez M.I.A., znani blogerzy i osobowości medialne będą powtarzać klipy, aby pokazać ubrania, które oddali do recyklingu w ramach projektu H&M Garment Collecting podczas Światowego Tygodnia Recyklingu. Stwórz swój własny klip i oznacz go hashtagiem #HMrehaul, a następnie przynieś odzież do dowolnego sklepu H&M i stań się częścią globalnego ruchu świata mody dla dobra naszej planety – niech program Garment Collecting stanie się naturalną częścią cyklu życia ubrań.

Projekt Close The Loop jest głównym zobowiązaniem H&M w ramach dążenia do zrównoważonego rozwoju. Celem projektu jest stworzenie pętli, w której niechciane ubrania będą mogły być ponownie użyte lub oddane do recyklingu w celu stworzenia włókien do produkcji nowych artykułów. Celem długoterminowym jest oszczędność zasobów naturalnych oraz doprowadzenie do sytuacji, kiedy żadne ubrania nie będą trafiały na wysypiska śmieci. Poprzez recykling tylko jednego T-shirtu możemy zaoszczędzić 2100 litrów wody – wyobraźcie sobie, jak dużo możemy zdziałać zbierając 1000 ton odzieży podczas Światowego Tygodnia Recyklingu. Przyjmujemy wszystkie tekstylia – rozparowane skarpetki, stare ręczniki, dziurawe sukienki – nic nie jest za bardzo znoszone lub zniszczone, żeby dostać drugie życie.

Aby uzyskać więcej informacji na temat programów Garment Collecting i Close the Loop, odwiedź www.hm.com/garmentcollecting.

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES