· Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby nadążyć za nowymi kanałami social media i czy stosowane przez Ciebie strategie nie są już passé?
· Zauważyłeś, że promocja poprzez Facebooka nie do końca spełnia swoją funkcję?
· Obawiasz się, czy współpraca z celebrytą może przynieść więcej kosztów niż zysku?
· Szef polecił Ci obniżyć koszty działań marketingowych i zastanawiasz się, jak można to zrobić z głową?
Warsztaty „Fashion and Beauty Marketing” organizowane w dniach 8-9.03.2016 przez dział konferencji dziennika Rzeczpospolita są właśnie dla Ciebie!
Poznaj tajniki sukcesu kluczowych marek z rynku fashion&beauty!
Ewa Minge ● Simple Creative Products ● L’Oreal ● La Mania ● Sotrender ● Socjomania ● K2 ● Plej ● Rubikom Strategy Consultants
4 case studies + 4 sesje ćwiczeniowe + 3 prelekcje praktyków rynku
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy: www.konferencje.rp.pl
Specjalna oferta dla czytelników Fashionbiznes.pl: 15% zniżki na hasło „Fashion Biznes” wpisane w polu „uwagi” formularza zgłoszeniowego.