Pharrell Williams właśnie został współwłaścicielem denimowej marki G Star Raw. Muzyk (i ikona mody) stał się częścią marki, uczestnicząc w jej przedsięwzięciach na wielu płaszczyznach: tworząc część swojej kolekcji, będąc twarzą jej kampanii i opracowując strategię.
G-Star to firma o niezależnym i przyszłościowym myśleniu – powiedział Williams. Wierzę że stanie się marką dżinsów XXI wieku. Cieszę się, że będę częścią tej misji i będę również kreował przyszłość G-Stara.
Kolaboracje nie są Williamsowi obce. Jego firma, Bionic Yarn, współpracowała z G-Starem w 2014 roku nad dżinsami uszytymi z nici wyprodukowanych z plastiku wydobytego z dna oceanu. Ostatnio widzieliśmy go również w kampaniach ubrań Uniqlo czy perfum Comme Des Garcons.
Współpracując z Pharrellem Williamsem, mamy nadzieję kultywować innowacyjność i robić takie rzeczy, które będą przekraczały wszelkie granice wyobraźni: zaczynając od pomysłów na nowy produkt, przez przedsięwzięcia, po wizje na przyszłość marki – powiedziała Thecla Schaeffer, dyrektor ds. marketingu G-Star Raw. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że Pharrell staje się częścią misji, jaką niesie za sobą G-star. Razem przeobrazimy myślenie o dżinsach przyszłości.
Autor: Urszula Wiszowata