Włoska marka odzieżowa Max Mara wyszła ze szlachetną inicjatywą. Postanowiła wesprzeć młodą i zdolną młodzież zza oceanu. Dla laureata artystycznego konkursu fundacji National YoungArts Week w Miami przygotowała nagrodę w wysokości 10 tysięcy dolarów. O co właściwie chodzi?
9 stycznia bieżącego roku miała miejsce gala Backyard Ball w Miami, sponsorowana przez markę premium. Na bal zostało zaproszonych 170 finalistów spośród 12 tys. aplikujących na wydarzenie organizowane przez fundację. Celem jest współpraca młodych ludzi (w wieku od 15 do 18 lat) z mentorami w dziedzinach literatury, sztuki, designu. Laureat zostanie wyłoniony na przestrzeni kilku następnych tygodni i otrzyma pokaźną kwotę na realizację swoich marzeń.
Luksusowe marki często angażują się w działalności promujące kreatywną stronę młodych ludzi. Dla przykładu marka Prada ogłasza konkurs dla ludzi o lekkim piórze. Ich zadaniem jest stworzenie krótkiej opowieści z promocją danego produktu sygnowanego nazwiskiem domu mody. W ubiegłym roku punktem wyjścia była para okularów, ponieważ ich promocja stanowiła część planu marketingowego Prada Journal we współpracy z jedną z największych grup specjalizujących się w sprzedaży okularów na świecie – Luxottica.
Odrobina talentu, odrobina szczęścia, a nasze marzenia mogą się spełnić. Wystarczy mieć oczy dookoła głowy.
Autor: Alicja Szablewska