Jedna z najbardziej rozpoznawalnych sportowych marek na świecie Nike inspiruje do działania, poszerzając pola aktywności. Tylko w tym tygodniu kultowa już marka zaprezentowała produkty, które powstały w oparciu o kolaboracje. Co konkretnie mamy na myśli?
Kilka dni temu Riccardo Tisci poinformował swoich fanów przez konto Instagram o nadchodzącym nowym projekcie z firmą Nike. Dyrektor artystyczny francuskiego domu mody Givenchy, nawiązał współpracę z marką Nike w 2014 roku. Z mistrzowskiej kolaboracji powstały trzy nowe wersje kultowego modelu Nike Air Force 1. Czy duet powtórzy sukces sprzed dwóch lat? Trzymamy kciuki.
Raha Moharrak jest pierwszą Saudyjką i najmłodszą Arabką, która zdobyła szczyt Mount Everest w 2013 roku. Firma Nike zaprosiła sportsmenkę do współpracy przy cyklu filmów prezentujących niebywałe dokonania sportowców, łamiących swoje słabości i wyznaczających sobie nowe cele w życiu. Lubię podejmować nowe wyzwania każdego dnia. To mnie motywuje. Kiedy się wspinam, muszę zaufać swojemu ciału, więc trenuję codziennie – mówi Raha Moharrak.
Minutowy film przedstawia przygotowania alpinistki do zdobycia najwyższego szczytu Alaski. Przy jego zakończeniu pada pytanie: Jaki jest Twój cel? Czy jest to puenta? A może powinniśmy potraktować pytanie, jako refleksję zmuszającą nas do myślenia nad sensem naszego życia?
Dodatkowo Raha Moharrak promuje swoją aktywność przez aplikację Nike – NTC (Nike+ Training Club) zawierającą ponad 135 treningów sportowych o zróżnicowanym poziomie trudności i możliwych do wykonania o każdej porze.
Wcześniej sportowa it marka współpracowała z emiracką sztangistką Amną Al Haddad oraz z omańską tenisistką Fatmą Al Nabhani.
Autor: Alicja Szablewska