noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Wyobraźnia nie ma granic. Jeremy Scott

REKLAMA
noSlotData

Nie ma wątpliwości, że wiosna w domu mody Moschino nie będzie nudna. Kilka miesięcy temu Jeremy Scott zaskoczył nas pokazem inspirowanym… myjnią samochodową. Wybieg zamienił się wówczas w ulicę pełną znaków i sygnałów drogowych, a modelki z uśmiechem na twarzy prezentowały kreacje, przypominające ogromne szczotki do czyszczenia. Istne szaleństwo pomysłu i kolorów, które doczekało się kontynuacji w kampanii reklamowej na nadchodzący sezon. Choć estetycznie było to nie lada wyzwanie to modelki Joan Smalls, Fei Fei Sun, Lexi Boling i Maartje Verhoef, w sesji autorstwa Stevena Meiseli i stylizacji pod okiem Carlyn Cerf de Dudzeele, zabrały nas do zupełnie innego świata.
Modelki zaprezentowały najgłośniejsze kreacje kolekcji, w tym suknię z żółtych piór oraz suknię w stylu lat 50-tych zdobioną cekinami, przypominającą migające neony. Tłem do były szczotki, których używa się w myjniach samochodowych. Jak widać inspirację można znaleźć wszędzie, wystarczy jedynie puścić wodze wyobraźni, a efekty mogą być zdumiewające. Dosłownie!

Więcej zdjęć z sesji odkryjecie na profilu Instagram Jerremiego Scotta i Moschino.

Moschino

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES