“THe Founders to PRAGMATYcy, KTÓRZY mają NAPRAWIĆ system, kompletnie rozbity i zepsuty przez millennialsów” —Agencja Red Peak Branding dla mtv
Ankieta zainicjowana przez MTV ma na celu zdobycie wiedzy o tym pokoleniu, o tym, co ich motywuje i jakie idee chcą za sobą nieść. Demografia nastolatków wychowana w innej rzeczywistości ma zupełnie nowe spojrzenie na jutro. Ukształtowani przez media społecznościowe, żyjący w świecie gadżetów i wychowani w dobie globalnego terroryzmu. 90% ankietowanych stwierdziło, że ich pokolenie jest zalążkiem nowej społeczności, która nie tylko będzie akceptowała różnorodność, ale i ją promowała. 91% nastolatków potwierdza fakt, że technologie, z jakimi się wychowały pomagają im akceptować inność w kategoriach rasy, religii i orientacji seksualnej.
Bez względu na to czy nazwa The Founders przetrwa czy nie, liczy się to, że aż 91% ankietowych wierzy w to, że stworzą lepsze jutro. Miejmy nadzieję, że cała reszta populacji da się zaczarować optymizmem młodych na lepszy i piękniejszy świat, nawet jeśli badanie MTV jest tylko kolejnym wymysłem marketingowców.
Autor: Urszula Wiszowata