Dom mody Dior przełamuje lody i robi pierwszy krok w kierunku e-commerce. Oferta obejmuje buty i jest dostępna na stronie domu handlowego Bergdorf Goodman.
Christian Dior ogłosił kolaborację z BG tuż po tym, jak Chanel zaprezentował kolekcję okularów w pełni dostępną na stronie Chanel.com. Dior po raz pierwszy otwiera się na sprzedaż internetową w świątecznym pop-up shop. Co prawda są to tylko buty, ale dostępne od teraz, aż do końca roku. W udostępnionej kolekcji znajdziemy m.in. 14 wyjątkowych modeli z kolekcji Cruise 2016.
Coraz trudniej udaje się nam samym znaleźć czas na zakupy, zwłaszcza jeśli chodzi o prezenty świąteczne. Mamy nadzieję, że ten eksperyment okaże się być pozytywnym testem dla naszego domu mody – czytamy w oświadczeniu Pameli Baxter, prezes LVMH. Kiedy Bergdorf Goodman wyszedł do nas z taką propozycją, nie mogliśmy odmówić. Mamy nadzieje poznać handel internetowy z innej perspektywy, wyciągnąć wnioski i dotrzeć do klientów, którzy nie znają jeszcze naszej oferty.
Autor: Urszula Wiszowata