noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Czy nowa kolekcja Abercrombie & Fitch Co. pomoże firmie?

REKLAMA
noSlotData

Czas na mały wstrząs w naszej firmie – tak Aaron Levine opisał obecną sytuację w Abercrombie & Fitch Co. Dyrektor kreatywny w departamencie męskim od czterech miesięcy ma przed sobą nie lada wyzwanie – zaprojektowanie takiej kolekcji, która nie tylko pomoże marce w zmianie wizerunku, ale również pozytywnie wpłynie na jej wyniki sprzedażowe. Czy nowy szef jest w stanie to zrobić?

W czerwcu tego roku Levine odszedł ze stanowiska zastępcy prezesa w firmie Club Monaco i zdecydował się na przeprowadzenie rewolucji w A&F. Mówi się, że do zalet managera należą wyczucie smaku w modzie, innowacyjne pomysły w rożnych kolaboracjach, ale przede wszystkim doświadczenie z samego sklepu. A te Levine zna jak własną kieszeń. W 1999 roku był nawet managerem jednego z butików Abercrombie w Richmond, Virginia.

Aaron Levine, fot. Thomas Iannaccone
Aaron Levine, fot. Thomas Iannaccone

Czytaj dalej…

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES