noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Roberto Cavalli “ubrał” butelki włoskiego producenta likierów

REKLAMA
noSlotData

Disaronno to jedna z najpopularniejszych na całym świecie marek likieru amaretto o smaku słodko-gorzkiego migdała. Jeśli wierzyć producentowi, receptura tego trunku trwa niezmieniona od 1525 roku. Likier produkowany jest w Saronno we Włoszech (stąd też jego nazwa).

Producent wypuszcza co jakich czas na rynek swoje trunki w limitowanych, dizajnerskich butelkach. Tym razem do współpracy zaprosił uznanego włoskiego projektanta mody Roberto Cavalli, który stworzył dla marki “nowe kreacje butelek”.

źródło: disaronno.com
źródło: disaronno.com

Cavalli znany jest z zamiłowania do zwierzęcych printów, nie dziwi więc, że “ubrał” w nie również butelki. Odświeżony image doskonale oddaje luksusowy, bogaty smak tego alkoholu, idealnie współgrając z estetyką Disaronno.

źródło: disaronno.com
źródło: disaronno.com

Jesteśmy zachwyceni, że możemy poinformować o naszej współpracy z Roberto Cavalli przy trzeciej już edycji limitowanych butelek Disaronno. Jest to dla nas prawdziwy zaszczyt oraz naprawdę wyjątkowy moment w historii naszej marki. – powiedział Augusto Reina, prezes ILLVA Saronno.

Wcześniej dla Disaronno projektowały również inne włoskie marki: Moschino i Versace. Poza tradycyjnymi butelkami likieru (750 ml), dostępne będą także wersje “pocket” o pojemności 50 ml.

Image22
źródło: disaronno.com

Autor: Aga Jaroszewska

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES