Wprawdzie czwarta, jesienna edycja Slow Fashion za nami, ale to jeszcze nie koniec. Rusza platforma, dzięki której wystawcy przenoszą się z PGE Narodowego wprost na platformę online przygotowaną wspólnie z Shoplo.
Shoplo wraz ze Slow Fashion wychodzi naprzeciw wszystkim ograniczeniom związanym z organizacją konwencjonalnych eventów. Marketplace online będzie funkcjonował pod adresem slowfashion.shoplo.com od 6.10.2015 przez cały miesiąc. To doskonała okazja na zrobienie zakupów dla wszystkich tych, którzy z różnych powodów nie byli w stanie pojawić się na targach, które odbyły się 3 i 4 października na PGE Narodowym. Dodatkowo, jest to także świetna możliwość dla niezdecydowanych osób, które podczas samego eventu nie zakupiły żadnego produktu.
Slow Fashion Online to bardzo atrakcyjny projekt dla każdego wystawcy. Oprócz dodatkowej sprzedaży, jest to także nowatorska forma dotarcia do dużej rzeszy klientów online. Ze zrozumiałych powodów realny zasięg targów modowych jest ograniczony do miasta, w których się odbywają. Poprzez przeniesienie oferty partycypujących marek do sieci, docierają one do internautów z różnych części kraju. Dodatkowo wystawcy mogą liczyć na wsparcie promocyjne ze strony Shoplo i Slow Fashion.
Udział w Slow Fashion Online jest w 100% darmowy dla każdego. Konsumenci kupują towary bezpośrednio od projektantów, bez żadnych prowizji. Każdy z uczestników projektu posiada pełną kontrolę nad swoją sprzedażą. Wystawcy uzyskują dostęp do własnego konta, gdzie mogą monitorować wpływające zamówienia. W ramach panelu, sprzedawcy mogą też zdefiniować preferowane metody dostaw i formy płatności, dzięki czemu pieniądze od klientów trafiają bezpośrednio do nich.
O Shoplo:
Shoplo to polska platforma ecommerce założona w 2013 roku przez Patryka Pawlikowskiego oraz Grzegorza Lecha. Specjalizuje się w tworzeniu sklepów dla branż fashion, home&decor oraz lifestyle. Obecnie posiada ponad 1000 aktywnych sklepów, które z dnia na dzień notują coraz lepsze wyniki. Shoplo prowadzi dla swoich klientów Akademię Ecommerce, która ma za zadanie edukować ich i pomagać rozwijać ich biznesy.
O Slow Fashion:
Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „Slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Ich główne projekty to: Slow Fashion, Slow Market Nad Wisłą oraz Slow Weekend.
4 edycja targów Slow Fashion odbyła się 3 i 4 października na PGE Narodowym. Na wydarzeniu swoje produkty zaprezentowało ok. 200 polskich projektantów mody. Wydarzeniu odwiedziło ponad 10 000 gości.