noSlotData

OBSŁUGA KLIENTA

Witryna internetowa The Slings

The Slings to młoda firma, tworząca chusty kółkowe oraz elastyczne, a także naturalne produkty dla kobiet i dzieci. Naszą misją jest ułatwianie macierzyństwa, a przede wszystkim pozwalanie naszym klientkom na czerpanie z tego okresu maksimum radości, więc przed nami sporo wyzwań!

Szukamy osoby, która z pasją i zaangażowaniem zajmie się obsługą naszych klientów. Jeśli jesteś empatyczna/y, dobrze zorganizowana/y i sprawnie poruszasz się w świecie e-commerce — zapraszamy!

Zakres obowiązków:

  • Mailowa i telefoniczna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych
  • Obsługa i weryfikacja zwrotów oraz reklamacji (kontakt z klientem, zarządzanie stanami magazynowymi i płatnościami)
  • Wystawianie faktur (w programie Fakturownia) 
  • Realizacja zamówień oraz utrzymywanie relacji w ramach współprac dystrybucyjnych
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami — odpowiadanie na ich potrzeby i pytania
  • Współpraca z magazynem i innymi działami firmy
  • Zaopatrzenie magazynu w materiały niezbędne do realizacji zamówień (bibuły, naklejki, kartki okolicznościowe)
  • Sporządzanie raportów i analiz dotyczących zwrotów, reklamacji oraz zachowań klientów
  • Odpowiadanie na opinie w wizytówce Google oraz (opcjonalnie) zachęcanie klientów do ich wystawiania
  • Przekazywanie uwag klientów do odpowiednich działów w celu usprawnienia działania firmy

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta
  • Orientacja na potrzeby klienta, wysoka kultura osobista, empatia i cierpliwość
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Znajomość narzędzi e-commerce (np. platformy sklepów internetowych, systemy płatności online – np. Shopify, WooCommerce, Przelewy24 itp.)
  • Znajomość języka angielskiego (poziom umożliwiający swobodną komunikację pisemną)
  • Kreatywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów

Oferujemy:

  • Pracę zdalną w godzinach 9:00–13:00 (pon.–pt.) pół etetu, 
  • Zatrudnienie na pół etatu z opcją zwiększenia do całego etatu (preferowana forma: B2B, umowa zlecenie lub UoP – do ustalenia)
  • Stabilne warunki współpracy
  • Dużą swobodę i samodzielność w działaniu
  • Współpracę w zgranym, wspierającym się zespole
  • Przyjazną atmosferę pracy w rozwijającej się firmie

Aplikuj na to stanowisko






w formacie pdf
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w w celu prowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. FashionBiznes Group., będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES