Czas skompletować wakacyjną walizkę! Polska marka She is Sunday, dotąd kojarzona radosnymi projektami T‑shirtów czy bluz, wypływa na szerokie wody. Ulubiona marka miłośniczek niedzielnego luzu, prezentuje pierwszy w historii drop kostiumów kąpielowych „Swim Club”, inaugurując zupełnie nową linię produktową w swoim portfolio.
Nowy rozdział w historii marki
She is Sunday, czyli rodzinny duet Karoliny Miko i Marioli Rutkowskiej, od początku stawia na żywe kolory, zabawne slogany i retro‑sportowy klimat. Kolekcje pełne energetyzujących kolorów ugruntowały pozycję marki na polskim rynku mody, gromadząc szerokie grono wielbicielek codziennej wygody. Teraz marka rozszerza portfolio o zupełnie nową kategorię – swimwear.

„Swim Club”: włoskie tkaniny, włoskie kształty
Kolekcja „Swim Club” to umiejętne połączenie włoskiego luzu, funkcjonalności, zmysłowego stylu i niepodważalnej jakości, z jakiej słynie marka She is Sunday. Każdy model powstaje z certyfikowanego jerseyu sprowadzanego z Włoch, z filtrem UPF 50+ i atestem OEKO‑TEX® Standard 100, co gwarantuje zarówno bezpieczeństwo skóry, jak i długowieczność koloru. Fasony – od pełnych kostiumów z głębokim dekoltem po dwuczęściowe bikini „Ciao” – inspirowane są sylwetkami z riwiery lat 60., ale dopracowane tak, by układały się na różnych typach figur (regulowane ramiączka, wyjmowane miseczki).
W palecie dominują energetyczne odcienie różu, brązu, czerwieni i kobaltu, a jeden z modeli zdobi biżuteryjny detal przy dekolcie – ukłon w stronę fanki subtelnego glamour.


Tutaj sprawdzisz aktualne trendy bikini – najmodniejsze kolory i fasony strojów kąpielowych na lato
Tkaniny są odporne na chlor i sól morską, dzięki czemu strój nie traci sprężystości ani nasycenia barw nawet po wielu kąpielach. Marka podkreśla, że projekty zadziałają także w miejskim anturażu – wystarczy dorzucić lniane spodnie lub szorty z aktualnych dropów SiS, by stworzyć look na tarasowy brunch czy parkowe popołudnie.
Lookbook utrzymany w charakterystycznym dla marki klimacie retro powstał w słonecznej scenerii Włoch. Beztroskie kadry z nutą dolce vita zostały uchwycone w obiektywie Karoliny Pukowiec.
Te niszowe marki to polskie love brands. Sprawdź nasze zestawienie





