PRODUCT SPECIALIST

Witryna internetowa www.linkedin.com/company/merchuup MerchUp
One stop shop for your merch
O firmie:
MerchUp to założona w 2013 r. polska marka specjalizująca się w produkcji
personalizowanego firmowego merchu. W asortymencie, oprócz odzieży szytej w lokalnych
szwalniach, dostępne są też akcesoria biurowe oraz welcome packi. Brand ma bogate
doświadczenie we współpracy z działami HR i marketingu, z myślą, o których wprowadził
innowacyjną usługę Gifting as a Service oraz platformy z firmowym mechem. MerchUp rocznie realizuje ok. 800 różnych projektów, zarówno dla korporacji, średnich i mniejszych przedsiębiorstw, a także szkół i uniwersytetów.
O stanowisku:
Twoim głównym zadaniem będzie analiza, identyfikacja i wdrażanie nowych produktów do oferty B2B MerchUp, by stale zwiększać liczbę firm inwestujących w wysokiej jakości merch.
Czego oczekujemy?
- Prowadzenie wcześniejszych projektów związanych z marketingiem produktowym.
- Minimum 1-rok pracy na podobnym stanowisku w branży fashion/design.
- Doświadczenie w organizacji sesji zdjęciowych.
- Zdolności analitycznych i umiejętności analizy danych w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
- Mile widziane doświadczenie w narzędziach do zarządzania treścią na stronie (CMS WordPress) oraz katalogiem produktowym np. WooCommerce.
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Analiza rynku: Monitorowanie trendów i preferencji klientów w celu identyfikacji nowych możliwości rozwoju katalogu produktowego.
- Współpraca z zespołem: Ścisła współpraca z zespołem produkcyjnym, marketingowym i działem sprzedaży w celu opracowania strategii produktowych i wdrożenia nowych produktów.
- Opracowywanie specyfikacji: Tworzenie szczegółowych specyfikacji produktów, które będą służyć jako wytyczne dla zespołu produkcyjnego.
- Testowanie produktów: Organizowanie i przeprowadzanie testów produktowych, w tym ocenę jakości, wydajności i użytkowania.
- Dodawanie produktów na stronę internetową: Zarządzanie procesem dodawania nowych produktów na naszą stronę internetową (CMS WordPress), w tym tworzenie opisów, zdjęć i informacji o produktach.
- Organizacja sesji produktowych: Planowanie i koordynacja sesji fotograficznych, zarówno wewnętrznych, jak i z udziałem zewnętrznych profesjonalistów, w celu uzyskania wysokiej jakości fotografii produktów.
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołów
- Uczestnictwo w eventach branżowych
- Nawiązywanie relacji z dostawcami
Co doceniają osoby z naszego teamu?
- Elastyczny czas pracy w systemie hybrydowym (2 dni zdalnie).
- Benefity: dopłata do karty multisport, odzież i gadżety firmowe, dostęp do merchu po cenach dystrybutorów.
- Wydarzenia integracyjne dla zespołu.
- Cykliczne zajęcia jogi w biurze.
Warunki zatrudnienia: Umowa B2B lub UZ. Możliwość pracy zdalnej (2 razy w tygodniu).
Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected]