noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Jonathan Saunders, nowy dyrektor kreatywny & Other Stories.

& Other Stories ogłosiło nowego dyrektora kreatywnego. Projektował dla Kate Middleton i Michelle Obamy

REKLAMA
noSlotData

& Other Stories ogłosiło kluczowe zmiany. Dyrektorem kreatywnym brandu z portfolio H&M Group został Jonathan Saunders, który zdobywał doświadczenie w najbardziej uznanych markach modowych.

Jonathan Saunders, szkocki projektant znany z oryginalnych projektów i bogatego doświadczenia, został ogłoszony nowym Chief Creative Officer marki & Other Stories należącej do H&M Group. Informacja ta pojawiła się tuż po ogłoszeniu kolaboracji z Roksandą i stanowi wyraźny sygnał, że marka chce konsekwentnie wzmacniać swoją pozycję na rynku, opierając się na kreatywności oraz unikatowych projektach. Saunders obejmie nową rolę w pierwszej połowie 2025 roku, co z pewnością zaowocuje kolekcjami stawiającymi na oryginalny design i autorską wizję mody dostępnej dla szerokiego grona odbiorców.

Znamy ceny projektów Magdy Butrym dla H&M. Sprawdź szczegóły!

Kim jest Jonathan Saunders?

Nowy dyrektor kreatywny to osobowość doskonale znana w branży. Saunders, który kształcił się w Glasgow School of Art i Central Saint Martins w Londynie, na przestrzeni lat współpracował z wieloma światowymi markami, takimi jak Tiffany & Co, Chloé, Louis Vuitton, Alexander McQueen, Pucci czy Marc Jacobs. Był również dyrektorem kreatywnym Pollini, a przez trzy i pół roku pełnił funkcję Chief Creative Officer w Diane von Furstenberg. Jego własna marka, Jonathan Saunders International, zdobyła prestiżowe grono klientek – kreacje projektanta nosiły między innymi Michelle Obama oraz Kate Middleton, a także słynne osobistości ze świata polityki.

„Jonathan wnosi wyrafinowane połączenie kreatywności i pasji do & Other Stories i odegra kluczową rolę w rozwoju marki w kolejnym etapie.” 

– skomentowała Lina Söderqvist, dyrektor zarządzająca & Other Stories.

Marka & Other Stories nie po raz pierwszy przyciąga uwagę szerokim zakresem kreatywnych działań. Od początku jej istnienia kluczowe były współprace z uznanymi projektantami, co potwierdza ostatnia głośna współpraca z Roksandą. Zatrudnienie Jonathana Saundersa stanowi jednak jeszcze większy krok w budowaniu wyjątkowej tożsamości i wizerunku, w którym wysoka jakość i niesztampowe wzornictwo łączą się z przystępną ceną. 

Przeczytaj również: Cyfrowe modelki pojawią się w kampaniach H&M. Zdania na ich temat są podzielone

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES