noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zara Streaming. Zdjęcie przedstawia wejście do sklepu Zara. Widoczne są samochody, światła, ludzie idący chodnikiem oraz duży szyld z nazwą ZARA.

Znana sieciówka testuje nowy format. Już dzisiaj klienci zrobią zakupy na żywo

REKLAMA
noSlotData

Wraz z rozwojem technologii zmienia się również podejście do sprzedaży. Popularne niegdyś telezakupy zostały zastąpione przez transmisje sprzedażowe w internecie, cieszące się szczególnie dużą popularnością w Chinach. Zara postanowiła kolejny raz wykorzystać potencjał tkwiący w live shoppingu, wracając z formatem Zara Streaming. Wybrani klienci zobaczą efekt już dzisiaj.

Pomyślne testy w Chinach

Zara już od dłuższego czasu testuje nowe rozwiązania handlowe w Chinach. Tak właśnie było w tym przypadku, kiedy w 2023 r. hiszpański gigant zaczął prowadzić tam live shopping. Zara Streaming, czyli transmisje zakupów na żywo, okazały się hitem na platformie Douyin. W efekcie rok później, we wrześniu 2024 r., Inditex zadebiutował z nowym formatem na innych rynkach – europejskim i amerykańskim. Teraz test odbędzie się ponownie.

Zara Streaming ma zwiększyć zaangażowanie klientów, oferując im interaktywne doświadczenie zakupowe. Transmisje mają umożliwiać nabycie ekskluzywnych, niedostępnych stacjonarnie produktów. To również szansa sieciówki na zwiększenie swojej obecności online, zwłaszcza na rynku europejskim i amerykańskim.

Kto poprowadzi Zara Streaming?

27 marca o 21:00 czasu środkowoeuropejskiego wystartuje drugi odcinek Zara Streaming. Podobnie jak w 2024 r. transmisję na żywo poprowadzą Cindy Crawford i jej córka Kaia Gerber. Za kulisami pojawią się za to:

  • David Lowery jako reżyser,
  • Karl Templer w roli dyrektora kreatywnego,
  • Oliva Singer z brytyjskiego wydania „Vogue”, która będzie czuwać nad stylizacjami.

Dodatkowo Singer porozmawia z duetem matki i córki o modzie. Poruszane tematy mają uwzględniać ekspresję siebie poprzez ubrania, osobisty styl gwiazd czy wybór ich ulubionych stylizacji.

Zara Streaming – gdzie oglądać?

Hiszpański holding testuje transmisję na żywo na wybranych rynkach. W związku z tym Zara Streaming będzie dostępne w Hiszpanii, Francji, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W trakcie livestreamu widzowie będą mogli odkryć najnowszą limitowaną kolekcję sieciówki, zyskując jednocześnie możliwość zakupu produktów w czasie rzeczywistym, za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub strony internetowej.

To już kolejne zmiany w Zarze

Zara Streaming to nie wszystko – zmiany wprowadzane przez Inditex trwają już od ubiegłego roku. Wcześniej hiszpański holding zainwestował w kawiarnię Zacaffé, zlokalizowaną przy sieciówce. To kolejny krok będący częścią strategii rebrandingu Zary. Właściciel stara się zmienić jej wizerunek, pozycjonując ją jako markę premium.

W związku z tym Inditex zaczął w tym roku testowanie innego nowego konceptu. Mowa o otwarciu nowoczesnego sklepu Zara w chińskim Nankin. Wrażenie robi nie tylko jego powierzchnia, wynosząca 2500 m², ale także innowacyjne rozwiązania. Na klientów czekają prywatne przymierzalnie ze strefą lounge, studio „fit check” z profesjonalnymi kamerami i oświetleniem, a także kawiarnia Zacaffé.

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES