noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Agencja Lepont rozpoczyna obsługę Dior. Na zdjęciu wnętrze ekskluzywnego butiku w DH Vitkac z manekinem w trenczu z dużym napisem „Miss Dior”, eleganckimi fotelami w centralnej części oraz ladą i wieszakami pełnymi ubrań w tle.

Dior wybiera Lepont na agencję PR w Polsce

REKLAMA
noSlotData

Agencja Lepont nawiązała współpracę z Christian Dior, prestiżowym domem mody należącym do koncernu LVMH. Agencja przejmie odpowiedzialność za kompleksową strategię komunikacji, relacje z mediami i influencerami oraz organizację wydarzeń promocyjnych.

Lepont, agencja specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR dla luksusowych marek, rozszerza swoje portfolio o współpracę z Christian Dior, ikoną świata mody należącą do LVMH. 

Christian Dior to synonim luksusu, elegancji i mistrzowskiego rzemiosła. Ten legendarny dom mody, założony przez Christiana Diora w 1946 roku, obecnie będący częścią LVMH Luxury Group, to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z innowacją. Od haute couture po gotowe kolekcje, akcesoria skórzane, zegarki i biżuterię, każda kreacja Diora emanuje pięknem i ponadczasową klasą. W październiku 2024 roku w warszawskim Domu Handlowym Vitkac otworzył swoje drzwi pierwszy w Polsce butik tej marki.

Dowiedz się więcej: Nowy butik Dior w warszawskim DH Vitkac. To pierwszy salon w Polsce

Męska sekcja butiku Dior w Warszawie, z eleganckimi aranżacjami obuwia, odzieży i akcesoriów, utrzymana w nowoczesnym, stylowym designie z wygodnymi strefami relaksu.

Lepont odpowie za obsługę Dior

Agencja Lepont będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacji, relacje z mediami i influencerami oraz organizację wydarzeń specjalnych. 

Ekskluzywne wnętrze butiku Dior w Warszawie, z eleganckimi ekspozycjami ubrań i dodatków, nowoczesnym wystrojem oraz luksusowymi meblami.

Praca dla Dior, jednego z najbardziej prestiżowych domów mody, będącego synonimem elegancji, tradycji rzemiosła oraz innowacji, to prawdziwy zaszczyt i nowy rozdział w działalności agencji. Naszym zadaniem jest podkreślenie wizji i dziedzictwa Dior na polskim rynku poprzez kreowanie unikatowych narracji komunikacyjnych oraz ekskluzywnych doświadczeń 

– mówi Kamila Kończak, CEO agencji Lepont.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Dior

lepont

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES