Agencja Lepont nawiązała współpracę z Christian Dior, prestiżowym domem mody należącym do koncernu LVMH. Agencja przejmie odpowiedzialność za kompleksową strategię komunikacji, relacje z mediami i influencerami oraz organizację wydarzeń promocyjnych.
Lepont, agencja specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR dla luksusowych marek, rozszerza swoje portfolio o współpracę z Christian Dior, ikoną świata mody należącą do LVMH.
Christian Dior to synonim luksusu, elegancji i mistrzowskiego rzemiosła. Ten legendarny dom mody, założony przez Christiana Diora w 1946 roku, obecnie będący częścią LVMH Luxury Group, to miejsce, gdzie tradycja spotyka się z innowacją. Od haute couture po gotowe kolekcje, akcesoria skórzane, zegarki i biżuterię, każda kreacja Diora emanuje pięknem i ponadczasową klasą. W październiku 2024 roku w warszawskim Domu Handlowym Vitkac otworzył swoje drzwi pierwszy w Polsce butik tej marki.
Dowiedz się więcej: Nowy butik Dior w warszawskim DH Vitkac. To pierwszy salon w Polsce

Lepont odpowie za obsługę Dior
Agencja Lepont będzie odpowiedzialna za całościową strategię komunikacji, relacje z mediami i influencerami oraz organizację wydarzeń specjalnych.

– Praca dla Dior, jednego z najbardziej prestiżowych domów mody, będącego synonimem elegancji, tradycji rzemiosła oraz innowacji, to prawdziwy zaszczyt i nowy rozdział w działalności agencji. Naszym zadaniem jest podkreślenie wizji i dziedzictwa Dior na polskim rynku poprzez kreowanie unikatowych narracji komunikacyjnych oraz ekskluzywnych doświadczeń
– mówi Kamila Kończak, CEO agencji Lepont.