Answear i INTU łączą siły, aby wprowadzić w życie „Renewed”. To przedsięwzięcie, które ma na celu zredukowanie ilości tekstylnych odpadów i dać drugie życie używanym ubraniom, w kreatywny sposób.
INTU to przedsiębiorstwo, które stawia na zrównoważony rozwój, propagując trend na unikatowe produkty. Firma oferuje usługi napraw, kreatywnego przekształcania oraz nadawania drugiego życia odzieży, zarówno dla przedsiębiorstw, jak i klientów indywidualnych. W ich ofercie znajdują się produkty i usługi, które pozwalają na dłuższe użytkowanie ubrań, na przykład niepowtarzalne kreacje wykonane z surowców wtórnych oraz artystyczne naprawy, które nadają odzieży nowy, oryginalny charakter. Wszystkie inicjatywy INTU są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym i mają na celu zredukowanie negatywnego wpływu odpadów tekstylnych na środowisko.
Przeczytaj również: Warszawa wystartowała z mobilnymi punktami zbiórki odzieży. Poznaj szczegóły


Współpraca Answear i INTU
Answear i INTU, łącząc siły otwierają drzwi do mody, która podkreśla osobisty styl, oryginalność i odpowiedzialne zakupy. Kolekcja Renewed to odzież, która została odnowiona i przeprojektowana, nadając jej unikatowy, aktualny charakter. Współpraca pozwoliła na stworzenie wyjątkowych produktów, które inaczej nie znalazłyby zastosowania.
W Renewed niedoskonałości ubrań są traktowane jako inspiracja do tworzenia unikatowej odzieży, co wpisuje się w ideę zrównoważonej mody. Wykorzystując połączenie tradycyjnych technik, jak sashiko, z cyfrowym projektowaniem i ręcznym haftem, powstają niepowtarzalne wzory. Zgodnie z ideą „We fix fashion – the cool way”, projekty, często z charakterystycznym motywem kwiatowym, mają za zadanie nie tylko ukryć defekty, ale również zachwycać i dawać możliwość wyrażenia indywidualnego stylu.


Gdzie kupić kolekcję Renewed?
Odnowione ubrania można znaleźć w Answear Concept Store w Fabryce Norblina w Warszawie i na stronie internetowej answear.com. Marka, sprzedając jedyne w swoim rodzaju produkty, bierze udział w działaniach mających na celu ograniczenie ilości odpadów.
Przeczytaj również: Ta kampania Answear to hołd kobiecości i nostalgii