Zalando, lider sprzedaży odzieży i obuwia online w Polsce i Europie, wprowadza od marca darmowy program lojalnościowy Plus. To strategiczny krok, mający na celu zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz pogłębienie relacji z klientami.
Nowy program lojalnościowy Zalando
Zalando, jedna z najpopularniejszych platform modowo-lifestylowych w Polsce i Europie, od początku marca wprowadza na rodzimym rynku darmowy program Zalando Plus. Nowa inicjatywa ma na celu nagradzanie aktywności klientów nie tylko za dokonywanie zakupów, ale także za podejmowanie różnych działań, takich jak zapis do newslettera. Użytkownicy, którzy osiągną określony próg punktowy, odblokowują szereg unikalnych benefitów, w tym oferty specjalne, rabaty, zniżki urodzinowe, a także wcześniejszy dostęp do premier modowych kolekcji i ekskluzywnych wydarzeń.

Korzyści programu Zalando Plus
Nowy program Plus to nie tylko zbieranie punktów za codzienne zakupy. Członkowie programu mają również możliwość korzystania z dodatkowych korzyści dzięki integracji z platformą Lounge by Zalando. Dzięki temu użytkownicy mogą zdobywać punkty za aktywność na obu platformach, co umożliwia im dostęp do kampanii oraz premier, które cieszą się ogromnym powodzeniem na polskim rynku.
Odpowiedź na oczekiwania klientów
Wprowadzenie Zalando Plus to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów. Według wewnętrznych danych firmy aż 61% klientów platformy wyraża chęć bycia nagradzanym za lojalność, co znajduje odzwierciedlenie również na rodzimym rynku. Szczególnie silne zainteresowanie programami lojalnościowymi wykazuje młodsza grupa klientów – ponad 66% przedstawicieli pokolenia Gen Z korzysta z takich rozwiązań co najmniej raz w miesiącu. Ta tendencja potwierdza, że programy nagradzające aktywność stają się kluczowym elementem strategii firm modowych.
W centrum wszystkiego co robimy zawsze stawiamy naszych klientów, dlatego też chcemy wiedzieć jak najwięcej o ich zwyczajach i potrzebach. Widzimy, ogólną zmianę podejścia do zakupów modowych, szczególnie widoczną w pokoleniu wychowanym w erze cyfrowej tzw. digital natives. Utrzymanie ich lojalności to często spore wyzwanie. Jesteśmy przekonani, że dzięki programowi Plus, a także naszej strategii wyróżniania się poprzez najwyższą jakość doświadczeń zakupowych, zwiększymy zaangażowanie klientów ze wszystkich grup wiekowych, w tym GenZ, i sprawimy, że interakcje z Zalando staną się dla nich jeszcze bardziej angażujące i inspirujące. Pogłębianie naszych relacji z klientami i sukcesywna przebudowa całej branży modowego e-commerce to jedne z kluczowych celów Zalando na najbliższe lata
– powiedział Daniel Rogiński, general manager CEE Zalando.
Przeczytaj również: Zalando chwali się wynikami za 2024 rok. W planach przejęcie konkurenta