Marka QΠШ Robert Kupisz podjęła decyzję o zamknięciu wszystkich swoich sklepów w Polsce. Decyzję tę potwierdziła Anna Borowska, współwłaścicielka brandu. W ostatnim sklepie stacjonarnym w Warszawie trwa wielka wyprzedaż towaru.
To koniec marki QΠШ Robert Kupisz stacjonarne. Firma podjęła decyzję o zamknięciu wszystkich salonów sprzedażowych w Polsce. Salony w Poznaniu i Gdyni już oficjalnie zakończyły swoją działalność. Klienci, którzy chcieliby skorzystać z okazji i nabyć produkty marki po obniżonych cenach, mogą to zrobić w ciągu kilku najbliższych dni w jedynym pozostałym otwartym sklepie w Warszawie, gdzie trwa wyprzedaż likwidacyjna.
Ostanie dni butiku na Mokotowskiej 48. Ponad 13 wspaniałych lat w tej lokalizacji. Wielka wdzięczność, ale i radość że czas na NOWE! – brzmi jeden z ostatnich postów, który pojawił się na Instagramie marki.
QΠШ Robert Kupisz kończy sprzedaż stacjonarną
O komentarz w sprawie butików poprosiliśmy Annę Borowską, współwłaścicielkę marki.
Zamykamy butiki stacjonarne. To światowy trend, którego trudno nie zauważyć. Większość z nas kupuje online – czytamy w oświadczeniu. Już wkrótce zaczniemy nowy etap i ponownie zaskoczymy naszych klientów pomysłami i projektami – zapowiedziała Anna Borowska.
O marce QΠШ
Choć QΠШ jest powszechnie kojarzona z Robertem Kupiszem, marka ta powstała we współpracy projektanta z Anną Borowską. Ich wspólne dzieło zadebiutowało na rynku modowym w marcu 2011 roku, prezentując kolekcję o rockowo-grunge’owym charakterze, która przyniosła im popularność.
QΠШ ROBERT KUPISZ od początku swojej działalności łączyła w swoich projektach elementy streetwearu, grunge’u i rocka, zachęcając do kreatywnej zabawy modą i wyrażania własnej, autentycznej tożsamości. Kluczowymi wartościami marki stały się autentyczność, wolność i indywidualność, a także odwaga w łamaniu schematów. Oprócz kolekcji sezonowych, w ofercie marki znalazły się linie QΠШ Forever (ponadczasowe klasyki), QΠШ Activewear (odzież sportowa) i QΠШ Kids (ubrania dla dzieci).
Czy decyzja o ograniczeniu kanałów sprzedaży wiąże się z brakiem aktywnego udziału Roberta Kupisza przy tworzeniu marki? Warto podkreślić, że od dłuższego czasu odpowiedzialność za rozwój brandu przypadł Annie Borowskiej, która w 2024 roku zaprosiła do współpracy pochodzącą z Nowego Jorku projektantkę Martę B.
Zofia Chylak wygrała w sądzie z gigantem obuwniczym. Chodzi o naruszenie praw autorskich