noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Masz coś pod spodem – wspólna kampania Durex i Answear. Jak odkrywać własną przyjemność?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

„Masz coś pod spodem“ to wspólna kampania marek DUREX® i Answear.com. Dobrze jest przypomnieć sobie, że dbając o własną przyjemność, wspieramy nasz dobrostan psychiczny.

Artykuł sponsorowany

Poznawaj swoje ciało, zrób to dla siebie

Marka DUREX® to światowy lider, jeżeli chodzi o działanie na rzecz zdrowia seksualnego. W ofercie firmy znajdują się prezerwatywy, żele intymne i gadżety erotyczne. Z kolei Answear.com to firma modowa, gdzie klienci znajdują kolekcje topowych marek, takich jak PINKO, Tommy Hilfiger czy Ralph Lauren. Można więc powiedzieć, że wszystko kręci się wokół ciała i dobrostanu. Odzież wyraża styl i osobowość, pozwala poczuć się dobrze we własnym ciele. Z kolei ciało bez ubrań także zasługuje na uwagę i sto procent przyjemności. Kampania „Masz coś pod spodem” pomoże zrobić pierwsze kroki i świetnie się bawić.

Kampania „Masz coś pod spodem” maja na celu pokazanie, jak wielką moc ma samoakceptacja i eksploracja własnych potrzeb.

Interaktywna aplikacja do odkrywania przyjemności

Użytkownicy mogą skorzystać ze specjalnej, interaktywnej aplikacji www.maszcospodspodem.pl. Pokaże ona jak odkrywać swoje ciało i przyjemność. Trzeba jedynie zdejmować kolejne części garderoby i poznawać swoje strefy erogenne. Nie zabraknie porad na temat tego, w jaki sposób można je stymulować.

Dorośli klienci otrzymają w paczkach zakupionych na Answear.com kody QR, prowadzące bezpośrednio do aplikacji. Podobne przekierowania znajdziecie również na oficjalnych profilach marek w mediach społecznościowych oraz na profilach influencerów wspierających akcję.

To jednak nie wszystko! Warto rozejrzeć się wokół siebie, bo w Fabryce Norblina, Kinogramie, Browarach Warszawskich oraz Answear Concept Store pojawiły się intrygujące manekiny, które promują akcję. A dla wszystkich powstał podcast, stworzony i prowadzony przez Patrycję Wonatowską – seksuolożkę, psycholożkę, terapeutkę i edukatorkę seksualną, która opiekuje się przedsięwzięciem pod kątem merytorycznym.

Interaktywna aplikacja www.maszcospodspodem.pl pozwala odkrywać swoje ciało i przyjemność.

Jak Polacy podchodzą do przyjemności?

Polacy to naród przebodźcowany i zestresowany, a to odbija się na naszym samopoczuciu i kondycji psychicznej. Tymczasem, jak dowodzą badania, satysfakcja seksualna ma realny wpływ na nasz dobrostan psychiczny, poczucie szczęścia i zdrowie. Z kolei akceptacja własnego ciała i pozwanie go przynosi szereg korzyści. Może obniżyć stres, poprawić jakość snu, a także podwyższyć samoocenę. Orgazm jest z kolei sposobem na rozluźnienie, zmniejszenie napięcia i chwilę relaksu. A wszystko za sprawą wydzielania oksytocyny. I właśnie na to nakierowuje akcja „Masz coś pod spodem“ – na przyjemność i dbałość o siebie.  

 Na potrzeby kampanii „Masz coś pod spodem” stworzona została interaktywna aplikacja dostępna na stronie www.maszcospodspodem.pl

Durex i Answear – wspólne działanie na rzecz samoświadomości i akceptacji

Marka DUREX®, której produkty można znaleźć na stronie https://www.durex.com/ od lat edukuje na temat zdrowia seksualnego i uświadamia, że dbanie o swoją seksualność może wpływać pozytywnie na samopoczucie i zdrowie.

Chcemy, aby Polacy przyjrzeli się swoim ciałom i odkrywali miejsca, które wcześniej wydawały im się nieistotne, a w rzeczywistości skrywają sekret przyjemności. – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Wellbeing Category Marketing Manager, Reckitt Health. – Sama przyjemność niestety wciąż pozostaje tematem tabu, dlatego nasza współpraca z Answear.com to krok w stronę budowania większej otwartości i troski o samoakceptację w społeczeństwie. Co, jak dowodzą liczne badania naukowe, znacząco wpływa na lepszą jakość życia, obniżenie poziomu stresu i podniesienie satysfakcji z seksu.

Marka Answear.com podpisuje się pod tymi słowami. 

Zazwyczaj inspirujemy do wyrażania siebie poprzez styl i wybór ubrań, które podkreślają osobowość. – mówi Anna Szwec, PR&Communication Manager z Answear.com. – Tym razem chcemy zrobić krok dalej – zachęcamy naszych użytkowników, aby zdejmując z siebie kolejne warstwy przyjrzeli się temu, co sprawia im przyjemność i jak mogą lepiej zadbać o swoje potrzeby, dbając tym samym o swój dobrostan psychiczny.  Właśnie to przesłanie stoi za kampanią ‘Masz coś pod spodem’, którą tworzymy razem z Durex.

„Masz coś pod spodem“ to wspólna kampania marek DUREX® i Answear.com

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES