noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

SPRZEDAWCA_CZYNI / MANAGER_KA PUNKTU SPRZEDAŻY

  • Obsługa klienta
  • Warszawa
  • k1 USD / Rok

_Your KAYA to polska marka ekologiczna środków menstruacyjnych i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy. Od 2017 roku skutecznie budujemy markę działającą w ramach subskrypcyjnego modelu zakupu. Oswajamy tematy okresu, seksu, zdrowia psychicznego i ogólnopojętnej cielesności, a także regularnie wspieramy bliskie naszym sercom cele charytatywne.

Szukamy:

  • dwóch osób na stanowisko Doradcy / Doradczyni w pełnym wymiarze godzin
  • jednej osoby na stanowisko Doradcy / Doradczyni w niepełnym wymiarze godzin (elastyczna liczba godzin)
  • jednej osoby na stanowisko Managera / Managerki w pełnym wymiarze godzin
    do punktu sprzedaży – wyspy w centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie.

Szukamy osób, które są gotowe na wyzwania i chcą mieć realny wpływ na rozwój wartościowych marek.

Wyspa współdzielona jest z firmą Sord – marką, która wspiera mężczyzn na drodze do samorealizacji i regeneracji, oferując nie tylko produkty do pielęgnacji skóry, ale przede wszystkim promując styl życia, który buduje naturalną odporność i pewność siebie.

Praca na wyspie jest pracą zmianową; od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe (minimum dwa weekendy w miesiącu). Godziny otwarcia centrum handlowego: 10:00 – 22:00 (+ dodatkowe 30 minut na przygotowanie wyspy do otwarcia – 9:30, oraz do zamknięcia – 22:30).

❗️BARDZO WAŻNE: Szukamy osób gotowych do pracy od 2 grudnia 2024 r. (2-6.12 – szkolenia, 10.12 – otwarcie wyspy).

Główne zadania i obowiązki:

Profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firm – wsparcie w wyborze odpowiedniego produktu.
Obsługa kasy fiskalnej.
Obsługa klienta poprzez kanały mailowe i telefoniczne, a także obsługa zamówień internetowych (pomoc przy złożeniu zamówienia internetowego czy śledzeniu przesyłki dla klienta).
Znajomość właściwości sprzedawanego asortymentu i zaangażowanie w jego sprzedaż.
Dbanie o estetyczny wygląd sklepu oraz o należytą ekspozycję towarów.
Gotowość do pracy fizycznej – rozpakowywanie dostaw.

Dodatkowe zadania i obowiązki dla Managera_ki:

Zarządzanie zespołem – ustalanie grafiku pracy i koordynowanie rozliczenia zmian.
Współtworzenie i realizacja planów sprzedaży.
Przygotowywanie raportów sprzedaży.
Komunikacja z zespołem Your KAYA oraz Sord.
Zlecanie dostaw asortymentu na wyspę.
Przeprowadzanie inwentaryzacji asortymentu wyspy.
Zarządzanie zapasem asortymentu.

Jakie mamy wymagania i czego oczekujemy?

Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta)
Zaangażowanie. Chcemy, aby osobie pracującej na wyspie odpowiadały wartości promowane przez Your KAYA i Sord, bo wierzymy, że taka praca ma najwięcej sensu dla dwóch stron.
Śmiałość. Rozmowy z Klientami, doradzanie wyboru produktów i znajomość ich w tej pracy to codzienność, dlatego otwartość na drugiego człowieka jest tu kluczowa.
Odpowiedzialność. Za wyspę i jej wygląd. Za kulturę komunikacji z Klientami i pomoc w wyborze produktu. Za środki finansowe, którymi dysponuje wyspa.
Punktualność. Dla komfortu osób pracujących na wyspie, ustalone godziny pracy traktujemy z najwyższą wagą i tego też wymagamy od zatrudnionej osoby.
Dobra energia. Bo sami wiemy, jakie znaczenie ma odpowiednie, życzliwe i energetyczne podejście osoby sprzedającej do Klienta.
Mile widziane: status studenta i znajomość Microsoft Excel.

Oferujemy:

Wynagrodzenie zależne od stanowiska i formy rozliczenia:
– Manager_ka: od 6500 – 7500 PLN brutto + system premiowy
– Sprzedawca_czyni: 33 – 35 PLN brutto/h + system premiowy
Sprawczość, decyzyjność, samodzielne stanowisko i realny wpływ na to, jak pracujemy (mamy na to sposoby).
Że zawsze wysłuchamy Twoich pomysłów i potrzeb, regularnie będziemy dawać feedback i dbać o to, by pracowało Ci się jak najlepiej.
Wsparcie psychologiczne oferowane przez platformę Mindgram.
Opiekę medyczną Allianz i kartę Multisport.
Dużą paczkę naszych produktów w prezencie, byś mógł_mogła lepiej je poznać i przekonać się na własnej skórze, co dobrego tworzymy.
Stałą zniżkę pracowniczą w wysokości 50% na wszystko, co mamy w sklepie yourkaya.pl

❗️PS Zgłoszenia przyjmujemy do niedzieli 24.11 do 23:59, a rozmowy rekrutacyjne (30 min.) będą odbywały się we wtorek 26.11 i środę 27.11 w naszym biurze przy ul. Wiejskiej 11/8 w Warszawie.

Poniżej znajdziesz pytania, które umożliwią nam wstępne wyłonienie najbardziej odpowiednich kandydatek i kandydatów.

Zapraszamy, czekamy na Ciebie 👋
Your KAYA Team

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES