noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kurier InPost niosący przesyłki do urządzenia Paczkomat®. Za nim stoi samochód kurierski.

Czy Twoja firma jest gotowa na Black Friday? Sprawdź, jak Abonamenty Dla Firm mogą pomóc!

REKLAMA
noSlotData

Listopad to gorący miesiąc w e-commerce ze względu na Black Friday, czyli wielki dzień wyprzedaży. Jako przedsiębiorca, właściciel sklepu online, z pewnością stoisz przed wieloma wyzwaniami, a jednym z nich jest zorganizowanie sprawnego systemu wysyłek, zwłaszcza w obliczu zwiększonej liczby zamówień. Klienci chcą otrzymać swoje zakupowe łupy jak najszybciej. Firma InPost stawia czoła wyzwaniu i oferuje usługę InPost Abonamenty, w ramach której gwarantuje dostarczenie 95% przesyłek już następnego dnia. A to nie wszystkie benefity wynikające z abonamentu.

Artykuł sponsorowany

Stały abonament kurierski InPost Abonamenty – na czym polega? 

Black Friday niewątpliwie jest czasem zwiększonych obrotów w sklepach online, choć cały proces rodzi wiele dodatkowych zadań i ryzyko problemów. Będąc sprzedawcą musisz zadbać o szybkość realizacji zamówień, ponieważ klienci oczekują natychmiastowej dostawy. Pojawia się konieczność zwiększonej kontroli kosztów przesyłek, a elastyczność logistyczna i dopasowanie usług kurierskich do bieżących potrzeb jest priorytetem.

Odpowiedź na wysokiej jakości obsługę logistyczną paczek to InPost Abonamenty. Kierowana jest do małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających w obszarze e-commerce. 

O co chodzi w InPost Abonamenty? 

Przede wszystkim masz pewność co do stałej ceny abonamentu niezależnie od liczby paczek w miesiącu, a także elastyczne limity przesyłek w zależności od skali działalności firmy.

Sklepy otrzymują również dostęp do automatycznych urządzeń Paczkomat® umożliwiający nadanie przesyłek w dowolnym momencie. 

Zasady działania InPost Abonamenty mają wesprzeć działania sklepów online w zakresie sprawnej logistyki nie tylko w Black Friday, ale i przez cały rok.

Korzyści z InPost Abonamenty w okresie wyprzedaży

Wysyłki zamówień online muszą być realizowane szybko. Klienci są skłonni nawet zrezygnować z zakupów, jeżeli czas oczekiwania okaże się zbyt długi. 

Abonament dla firm od InPost gwarantuje, że zamówienia będą realizowane szybciej dzięki nadaniu przesyłek przez urządzenia Paczkomat® lub kuriera. 95% paczek ma już lądować w rękach klienta kolejnego dnia.

Co więcej, abonament pozwoli też precyzyjnie planować budżet na wysyłki, unikając niespodziewanych kosztów. W ten sposób masz kontrolę nad całym procesem. 

Jak działa nadawanie przez Paczkomat® w ramach InPost Abonamenty?

Obecnie automaty Paczkomat® są jednym z najbardziej praktycznych rozwiązań logistycznych na rynku – i dla klienta, i dla sprzedawców. W ramach abonamentu możesz korzystać z tych urządzeń bez konieczności oczekiwania na kuriera. Automaty są zawsze dostępne o każdej porze dnia i nocy. Ich obsługa jest szybka i intuicyjna. Wystarczy wprowadzić dane przesyłki, wygenerować etykietę i umieścić paczkę w automacie.

Pakiety abonamentowe InPost – elastyczność i wsparcie biznesu

Choć Black Friday to wyjątkowy okres, należy pamiętać, że potrzeby logistyczne nie kończą się w momencie zakończenia wyprzedaży. InPost oferuje abonamenty dostosowane do różnych sezonów i dynamicznie zmieniających się wymagań klientów. Dzięki temu możesz skupić się na rozwoju swojej firmy, a nie na problemach związanych z wysyłką.

Abonamenty InPost zostały podzielone na kilka pakietów, które z łatwością dopasujesz do potrzeb swojej firmy. Koszt najtańszego pakietu to zaledwie 150 zł.

Umowę na abonament, w zależności od pakietu można zawrzeć na 12 lub 24 miesiące i w tym czasie cena nie ulega zmianie

Dodatkowymi benefitami są promocyjne ceny na przesyłki za pobraniem, specjalna opieka posprzedażowa, a także darmowe podjazdy kurierskie w dowolnych porach.

Jeśli chcesz zoptymalizować koszty i uprościć proces logistyczny w swoim sklepie, InPost Abonamenty będą idealnym rozwiązaniem. To propozycja dla firm każdej wielkości, które chcą działać efektywniej, wzmacniać swój wizerunek i budować przewagę konkurencyjną.

Zdjęcie główne: materiały reklamowe partnera.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES