noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Ubrania od Versace, Balmain, Margieli powracają do H&M. Marka H&M przywraca współprace z projektantami, z których projekty ponownie trafią do sklepów. Na zdjęciu modelki w archiwalnych projektach H&M z projektantami: Rabanne, Moschino, Rocha. Modelka w cekinowej spódnicy Rabanne i t-shircie Moschino z komiksowym nadrukiem oraz modelka w czerwonej rozkloszowanej spódnicy tutu i czarnej kurtce H&M.

Ubrania od Versace, Margieli, Balmain ponownie w H&M! Kultowe współprace powracają do sklepów 

REKLAMA
noSlotData

Ubrania H&M tworzone we współpracy ze słynnymi projektantami zawsze cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i na dobre zmieniły oblicze popularnej sieciówki. Karl Lagerfeld, Marni, Isabel Marant czy Alexander Wang to tylko niewielka część imponującej listy twórców, których szwedzka marka zaprosiła do stworzenia wspólnej kolekcji. Z okazji 20. rocznicy tych wyjątkowych kooperacji, H&M sięga do swoich archiwów i ponownie wprowadza na rynek kultowe projekty w ramach selekcji Pre-Loved Archive.

H&M świętuje dwie dekady współpracy z największymi nazwiskami w świecie mody, przygotowując wyjątkową kolekcję używanych ubrań. W ten sposób sieć odzieżowa nawiązuje do kultowych projektów, które na zawsze zapisały się w historii marki.

Przeczytaj również: Charli XCX i gwiazdy pokolenia Z w nowej kampanii H&M na jesień 2024. Zobacz kolekcję

H&M współprace z projektantami

Historia rozpoczęła się w 2004 roku, kiedy to Karl Lagerfeld, legendarny projektant Chanel, stworzył pierwszą kolekcję dla H&M. To właśnie ta współpraca otworzyła drzwi do świata mody haute couture dla szerokiego grona klientów szwedzkiej marki.

Naszym celem było przedstawienie świata mody konsumentom na całym świecie, jednocześnie pokazując nasz związek z silnym, przemyślanym i oryginalnym wzornictwem. Łączy się to z podstawowym etosem H&M: jakość i kreatywność powinny być dostępne dla każdego

– wspomina Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M

Kolejne lata przynosiły niemniej imponujące współprace z największymi nazwiskami świata mody. Były to kolejno: 

2004: Karl Lagerfeld 
2005: Stella McCartney 
2006: Viktor & Rolf 
2007: Roberto Cavalli 
2008: Comme des Garçons by Rei Kawakubo 
2009 wiosna: Matthew Williamson
2009 jesień: Jimmy Choo
2010 wiosna: Sonia Rykiel
2010 jesień: Lanvin
2011: Versace 
2012 wiosna: Marni
2012 jesień: Maison Martin Margiela
2013: Isabel Marant
2014: Alexander Wang
2015: Balmain
2016: KENZO
2017: Erdem
2018: Moschino 
2019: Giambattista Valli 
2021: Simone Rocha 
2021: Toga Archives 
2023 wiosna: Mugler
2023 jesień: Rabanne 

H&M Pre-Loved Archive: ikoniczne kolekcje H&M z projektantami wracają

Świętując 20-lecie swoich słynnych modowych współprac, H&M wprowadza limitowaną kolekcję kultowych projektów z przeszłości, dając klientom możliwość ponownego odkrycia ikonicznych modeli. Specjalna kolekcja używanych ubrań – Pre-Loved Archive – to podróż w czasie, podczas której klienci mogą zdobyć wymarzone elementy ze słynnych współprac H&M i jednocześni dołączyć do ruchu na rzecz zrównoważonej mody.  Przedmioty zostały pozyskane w ramach partnerstwa z internetowym rynkiem Pre-Loved Sellpy i globalnymi sprzedawcami vintage. Nadanie drugiego życia używanej odzieży jest częścią zaangażowania H&M w dążenie do gospodarki o obiegu zamkniętym poprzez innowacyjne, zrównoważone rozwiązania.

Dzięki pracy z używanymi ubraniami możemy przywrócić te kolekcje fanom mody, dając im szansę na ponowne pokochanie tych kolekcji, jednocześnie przedstawiając kultowe momenty mody od H&M i najlepszych światowych talentów projektowych nowemu pokoleniu

– zdradza Jörgen Andersson, Creative Director H&M. 

Archiwalne projekty H&M z drugiej ręki

Ekskluzywna selekcja H&M Pre-Loved zapowiada się jako ekscytująca podróż w świat haute couture. Wśród starannie wybranych ubrań znajdą się projekty takich marek jak Viktor & Rolf, Versace, Marni, Moschino, Stella McCartney i Sonia Rykiel. H&M zapowiada, że wprowadzi do sprzedaży modele ze wszystkich archiwalnych współprac. Projekty dostępne będą w ramach limitowanych dropów w wybranych sklepach stacjonarnych oraz online. 

H&M otwiera archiwum. Kiedy projekty trafią do sprzedaży?

Do sprzedaży w sklepach stacjonarnych i online trafi kilka różnych dropów wyselekcjonowanych ubrań i dodatków. Poniżej rozkład poszczególnych dropów dla klientów H&M na całym świecie:

  1. Francja – Paris Lafayette, czwartek 24/10
  2. Wielka Brytania – London Regent Street, piątek 25/10  
  3. Włochy – Milan Duomo, sobota , 26/10   
  4. USA – New York Soho, niedziela, 27/10
  5. Hiszpania – Barcelona Paseo de Gracia, poniedziałek, 28/10  
  6. Szwecja – Stockholm Götgatan and Drottninggatan, wtorek, 29/10  
  7. Niemcy – Berlin Mitte, środa, 30/10
  8. Online – HM.com, czwartek, 31/10

W niektórych krajach selekcja będzie dostępna tylko i wyłącznie przez platoformę Sellpy. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES