noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Willem Dafoe w kampanii Zalando na jesień-zima 2024

“W co mam się ubrać?”. Nowa kampania Zalando odpowiada na to nurtujące pytanie, odkrywając nową tożsamość marki

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Zalando zaprosiło do nowej kampanii gwiazdy światowego formatu jak Willema Dafoe, Brigitte Nielsen, Lukę Sabbata i Sabrinę Bahsoon, próbując odpowiedzieć na dylemat dnia codziennego, czyli „W co mam się ubrać?” Ta niezwykła współpraca to nie tylko efektowna sesja zdjęciowa, ale przede wszystkim manifestacja nowej tożsamości marki, która stawia na indywidualność, pewność siebie i odkrywanie własnego stylu.

Zalando, pionier w dziedzinie fashion e-commerce, prezentując nową, przyciągającą uwagę kampanię „W co mam się ubrać?”. Wraz ze startem sezonu jesień-zima 24/25, marka zaprasza nas w niezwykłą podróż przez świat mody i inspiracji, której przewodnikami są światowe gwiazdy i ikony stylu aktor Willem Dafoe wraz z modelką i aktorką Brigitte Nielsen, aktorem i modelem Luką Sabbatem oraz TikTokerką Sabriną Bahsoon, znaną jako #TubeGirl. 

Kampania Zalando jesień-zima 2024/45: “W co mam się ubrać?”

Kampania “W co mam się ubrać?” to pełna humoru i odwagi podróż przez codzienność. Pokazuje, że wszyscy, bez względu na wiek czy styl, zmagamy się z tym samym dylematem: co dziś założyć? Akcja osadzona w zatłoczonym metrze symbolizuje różnorodność naszych żyć i stylów, a jednocześnie podkreśla, że moda może nas wszystkich połączyć. Celem kampanii jest pokazanie, jak Zalando ułatwia podejmowanie decyzji dotyczących stylu i ubioru, a także inspirowanie ludzi do budowania pewności siebie i zaufania do własnych wyborów. Oferując szeroki asortyment, inspirujące treści oraz doskonałe doświadczenia zakupowe, Zalando dąży do wsparcia indywidualnego stylu każdego klienta.

»W co mam się ubrać?« – to pytanie, które wszyscy sobie zadajemy i które nas łączy. Ten sam dylemat, wiele różnych odpowiedzi. Niektórzy z nas są ekstrawertykami, inni introwertykami. Wyrażamy siebie poprzez to, co nosimy. Kiedy to, co nosisz, jest zgodne z Twoimi zainteresowaniami, celami, tożsamością, pragnieniami, estetyką, czujesz się pewniej i spokojniej w kontaktach z innymi i w stawianiu czoła światu. Podobnie jak wyobraźnię aktora pobudza kostium – wybór ubrania może zainspirować do większej wiary w wyobrażenie o sobie, kim jesteś lub możesz być

– podkreślił występujący w kampanii aktor Willem Dafoe.

Kampania została stworzona we współpracy z fotografką Sophie Jones, reżyserem Aube Perrie oraz agencją Wieden+Kennedy Amsterdam.

Sabrina Bahsoon, popularna TikTokerka, pojawiła się w gwiazdorskiej kampanii Zalando
Sabrina Bahsoon, popularna TikTokerka, pojawiła się w gwiazdorskiej kampanii Zalando

Zalando odkrywa nową tożsamość

Zalando prezentując nową kampanię “W co mam się ubrać?” po raz pierwszy ujawnia nową identyfikację wizualną marki, będącą kamieniem milowym w realizacji wizji firmy.  Marka chce towarzyszyć swoim odbiorcom w codziennych modowych wyborach, wspierając ich, inspirując, zachęcając do zabawy stylem i własnym wizerunkiem. 

Zmiany, które dziś prezentujemy, wykraczają poza zwykłą aktualizację wizualną. Opierając się na silnej wartości marki i rozpoznawalności, którą Zalando wypracowało przez lata, rozwijamy naszą markę, aby odgrywała większą rolę w życiu naszych klientów. Ta ewolucja koncentruje się na pewności stylu i redefiniowaniu sposobu, w jaki nasi klienci łączą się z modą i stylem życia. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością zaprezentowania tej ewolucji w naszej nowej kampanii, która stanowi pierwszy krok w przedstawieniu nowego pozycjonowania naszej marki oraz odświeżonej jej tożsamości”.

– mówi Anne Pascual, Senior Vice President Design, Marketing and Content w Zalando.

Odświeżona identyfikacja wizualna Zalando na sezon jesień-zima 2024/25 to między innymi nowoczesny logotyp, intensywniejsza paleta pomarańczowych barw czy dynamiczne aplikacje brandowe. Uwagę przykuwa również specjalnie zaprojektowana czcionka Zalando, która powstała z myślą o lepszej czytelności. Nowe elementy wizualne będą stopniowo wdrażane na wszystkich punktach kontaktu z marką w nadchodzących miesiącach.

Brigitte Nielsen w kampanii Zalando jesień-zima 2024
Aktorka Brigitte Nielsen w kampanii “W co mam się ubrać?

Przeczytaj również: Limitowane kolekcje polskich marek na Zalando w nowej kampanii. “Z rodzimymi markami wychodzi się dobrze nie tylko na zdjęciu”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES