noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Australijska aktorka Margot Robbie, gwiazda "Barbie", trzymająca flakon najpopularniejszych perfum na świecie Chanel no. 5

Margot Robbie twarzą najbardziej kultowych perfum na świecie

REKLAMA
noSlotData

Chanel N°5 to bez wątpienia najsłynniejsze i najbardziej kultowe perfumy na świecie. Kampanie Chanel N°5 stały się równie kultowe, co sam zapach. Nazwiska jak Nicole Kidman, Gisele Bündchen czy Marion Cotillard przywołują na myśl wyjątkowe artystyczne filmy krótkometrażowe stworzone w duchu francuskiego domu mody. Teraz do grona ikon Chanel dołączyła Margot Robbie, stając się nową twarzą ikonicznych perfum N°5. 

Margot Robbie twarzą Chanel N°5

Margot Robbie została mianowana ambasadorką Chanel w 2018 roku. Teraz australijska aktorka i producentka dołączyła do grona wybitnych aktorek, które uosabiają wyjątkowy charakter ikonicznego zapachu – Chanel N°5. 

Uważam, że CHANEL N°5 to jeden z najbardziej kultowych zapachów na świecie. To dla mnie ogromny zaszczyt być częścią tej historii. Przez lata twarzą tych perfum były niezwykle utalentowane kobiety. Jestem bardzo dumna, że mogę dołączyć do tego grona – podkreśliła Margot Robbie.

Od czasu przełomowego występu w ‘Wilku z Wall Street’ w 2013 roku, Margot Robbie konsekwentnie wybiera wymagające role, które pozwalają jej zaprezentować pełnię swojego talentu. Wcielenie się w ikoniczne postaci, takie jak Sharon Tate czy Barbie, ugruntowało jej pozycję jednej z najbardziej rozpoznawalnych aktorek Hollywood.

Oprócz pracy aktorskiej, Margot Robbie jest założycielką firmy LuckyChap, która specjalizuje się w produkcji filmów i seriali telewizyjnych skupiających się na kobiecej perspektywie. Celem firmy jest odkrywanie i promowanie historii tworzonych przez kobiety oraz wspieranie młodych twórczyń.

Margot Robbie została nową twarzą kultowych perfum Chanel N°5
Margot Robbie została nową twarzą kultowych perfum Chanel N°5 / mat. prasowe Chanel

Kampania Chanel N°5

Pierwsza kampania reklamowa z udziałem Margot Robbie zostanie zaprezentowana w październiku, tuż przed rozpoczęciem świątecznego sezonu w branży perfumiarskiej. Chociaż szczegółów jeszcze nie ujawniono, zważywszy na to, jak duże znaczenie Chanel przywiązuje do promocji N°5, możemy spodziewać się niezwykle efektownej produkcji, która na długo zapadnie w pamięć.

Przeczytaj również: PREMIÈRE SOUND WATCH: Nowy wymiar technologii i wyrafinowania od CHANEL

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES