Charli XCX, Arca, Lila Moss i Loli Bahia to współczesne ikony stylu, które zostały twarzami najnowszej kolekcji H&M jesień-zima 2024. Szwedzki gigant już okrzyknął ją nową wizją stylu, zapowiadając wielki powrót do intrygujących detali i sylwetek skupionych na projektowaniu. Efektów możemy wyczekiwać już 12 września 2024, kiedy kolekcja trafi na hm.com.
Kampania H&M jesień-zima 2024
Kolekcja H&M A/W 2024 ma rzucić nowe spojrzenie styl. Każdy jej element ma stanowić osobną modową historię, a całość – tworzyć wyjątkowy splot różnych epok i inspiracji. Szwedzka marka zapowiada prawdziwą mieszankę wpływów, od początków lat 20. po współczesność, przepełnioną zaskakującymi elementami i esencją ponadczasowego wzornictwa.
„Ta kolekcja jest pełna wielu wyjątkowych inspiracji i wysokiej jakości materiałów. Skóra, dzianiny, błyszczące elementy – razem elementy pokazują siłę umiejętności modowych H&M. Chodzi o naprawdę świetne ubrania: prawdziwe ikony garderoby. Kampania pozwala modzie zabłysnąć”. – ujawnia Eliana Masgalos, dyrektor ds. projektowania odzieży damskiej, H&M.
Przeczytaj również: H&M jesień 2024: nowa kolekcja łączy trendy z kultowych pokazów mody
H&M jesień 2024 – co nowego?
Kolekcja H&M na sezon jesień-zima 2024 to esencja współczesnej elegancji i światowych trendów. Nie zabraknie przepychu w formie błyszczących koralików i ćwieków, nieśmiertelnych klimatów vintage, supermodnych elementów zamszu i otulających dzianin. Paleta kolorów obejmuje całą gamę brązów, od karmelu po głęboki mahoń. Biżuteria waha się od minimalistycznej i kanciastej do niekonwencjonalnej i ziemistej, a kolekcja obuwia w perfekcyjny sposób podąża za modowymi wybiegami, serwując stylowe mokasyny z ćwiekami obok czółenek propozycji z okrągłym noskiem.
Męska kolekcja łączy w sobie tradycyjne krawiectwo z nowoczesnymi akcentami. Kierunek marki wyznaczać będą klasyczne sylwetki uzupełnione o nietypowe materiały i detale. Wśród najciekawszych projektów królować będzie skórzany trencz wycięty do połowy łydki lub mieniąca się lureksowa tweedowa kurtka robocza. Elementy mają odzwierciedlać ducha użyteczności połączonego indywidualnością, co stanowi główne przesłanie etosu H&M, czyli mody dla każdego.
Charli XCX, Lila Moss, Loli Bahia gwiazdami kampanii A/W 2024
Kampania H&M na jesień-zimę 2024 to celebracja indywidualności i różnorodności. Szwedzka marka, idąc z duchem czasu, uchwyciła w kadrach najciekawsze osobowości ze świata muzyki, mody i kultury. Przed obiektywem Sama Rocka i pod reżyserią Alberta Moyi, gwiazdy takie jak Charli XCX czy Lila Moss prezentują odważne, indywidualne style. Do promocji najnowszej kampanii H&M zaprosił również inne ikony współczesnego stylu jak Arca, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega czy Lux Gillespie. Kampania jest wyrazem przekonania H&M, że moda to przede wszystkim sposób na wyrażenie siebie.
Premiera kolekcji H&M jesień-zima 2024 w Londynie
H&M zainauguruje światową premierę długo wyczekiwanej kolekcji jesienno-zimowej 2024 niezwykle efektownym wydarzeniem w Londynie. To wielowymiarowe święto muzyki, mody i indywidualizmu, podczas którego wystąpi Charli XCX, a muzyczne sety zaprezentują Jamie xx i Sherelle. Zgodnie z wartościami marki, wydarzenie będzie miało charakter otwarty, a bilety na imprezę będzie można wygrać w specjalnie organizowanym konkursie.
Przeczytaj również: „Firmie naprawdę zależy” – Daniel Ervér, prezes i CEO Grupy H&M o najważniejszych wartościach, wierze w ludzi i świadomych wyborach modowych