noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Nike Lego współpraca

Lego i Nike ogłaszają globalną współpracę. Chcą połączyć kreatywną zabawę ze sportem

REKLAMA
noSlotData

Grupa Lego i Nike Inc. zawarły długoterminową umowę o współpracy, mającą na celu propagowanie kreatywnej zabawy i aktywności fizycznej. Obie firmy zaoferują wspólnie innowacyjne i fascynujące produkty dla dzieci i ich rodzin.

Kreatywna zabawa i aktywność fizyczna to podstawa prawidłowego rozwoju dziecka. LEGO i Nike doskonale zdają sobie z tego sprawę i dlatego od lat angażują się w działania na rzecz wspierania tych wartości. Zabawa to nie tylko przyjemność, ale także inwestycja w przyszłość każdego dziecka, dzięki której zdobywają niezbędne umiejętności życiowe, które zapewniają im prawidłowy rozwój w okresie dorastania.

Najnowsze badania przeprowadzone przez Grupę LEGO wykazały alarmujący fakt: aż jedna trzecia dzieci na świecie ma niewiele czasu na zabawę, spędzając na niej średnio zaledwie trzy godziny tygodniowo. Dodatkowo, według Światowej Organizacji Zdrowia, tylko co piąte dziecko ma możliwość regularnej aktywności fizycznej. W obliczu tych danych, ogłoszenie partnerstwa pomiędzy Grupą LEGO i NIKE, Inc. stanowi wyraz wspólnego zobowiązania do przywrócenia zabawie jej pierwotnej roli: źródła kreatywności, radości, sportu i rozwoju wyobraźni. Celem obu firm jest inspirowanie, angażowanie i wzmacnianie dzieci na całym świecie.

Współpraca zostanie zainaugurowana w nadchodzącym roku i zaowocuje szeregiem produktów, materiałów marketingowych oraz wydarzeń promocyjnych, które, pod wspólną marką, połączą kreatywność klocków LEGO z motywującą filozofią Nike „Just Do It”. Celem tej inicjatywy jest zachęcenie dzieci na całym świecie do aktywności fizycznej i rozwijania swojej wyobraźni poprzez zabawę.

W Grupie LEGO wierzymy w moc zabawy, która inspiruje i rozwija budowniczych jutra. Łącząc kreatywność zabawy klockami LEGO z żywiołowością oraz pasją do sportu, chcemy zainspirować dzieci nowymi pomysłami na spędzanie wolnego czasu i rozwijanie wyobraźni. Cieszymy się, że możemy współpracować z NIKE, Inc. w tej misji i na nowo wyobrazić sobie, jak kreatywna zabawa oraz sport mogą się łączyć. Wspólnie stworzymy wyjątkowe rozwiązania, które będą angażować i motywować dzieci na całym świecie, jednocześnie inspirując je do eksplorowania możliwości ich wyobraźni” – powiedział Alero Akuya, wiceprezes ds. rozwoju marki w Grupie LEGO.

Kreatywne partnerstwo Nike i LEGO

Od ponad dziewięciu dekad Grupa LEGO jest synonimem kreatywnej zabawy opartej na nieograniczonych możliwościach, jakie dają klocki LEGO. Firma głęboko wierzy w to, że zabawa odgrywa kluczową rolę w rozwoju dzieci, przyczyniając się do kształtowania takich cech jak kreatywność, pewność siebie i determinacja.

W przeprowadzonym na zlecenie Grupy LEGO badaniu, obejmującym 25 500 dzieci i 36 000 rodziców z 36 krajów, uzyskano zaskakujące wyniki. Zdecydowana większość badanych dzieci przyznała, że zabawa ma ogromny wpływ na ich samopoczucie. Co więcej, aż 73% dzieci wyraziło przekonanie, że dorośli nie doceniają wagi zabawy i jej roli w procesie nauki. Z kolei 59% rodziców wyraziło obawy dotyczące ograniczonych możliwości zabawowych swoich dzieci.

NIKE, Inc., w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, sportowcami, ekspertami i własnymi pracownikami, aktywnie działa na rzecz rozwoju sportu młodzieżowego. Firma podejmuje szereg inicjatyw mających na celu zwiększenie dostępności sportu dla wszystkich, niezależnie od pochodzenia czy płci. W szczególności, NIKE, Inc.koncentruje się na zapewnieniu wysokiej jakości programów treningowych oraz na wspieraniu dziewcząt w uprawianiu sportu, dążąc do przełamania barier społecznych, które ograniczają udział w aktywności fizycznej.

W marcu 2024 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ogłosiła 11 czerwca Międzynarodowym Dniem Zabawy. To historyczne wydarzenie, które spotkało się z poparciem globalnych liderów, w tym Grupy LEGO i NIKE, Inc.Ustanowienie tego święta stanowi dla obu firm doskonałą okazję do promowania kreatywnej zabawy i aktywności fizycznej wśród dzieci na całym świecie. Międzynarodowy Dzień Zabawy będzie corocznie obchodzony jako ważny symbol partnerstwa pomiędzy Grupą LEGO i NIKE, Inc.

Aby uczcić ogłoszenie współpracy Nike i LEGO, stworzono wyjątkową animację, która ma na celu zainspirować dzieci, rodziców i dorosłych na całym świecie. Film ten, łącząc w sobie świat sportu i kreatywnej zabawy, przybliża widzom unikalne połączenie obu marek. Charakterystyczne elementy, takie jak pomarańczowe pudełko na buty Nike, waflowa podeszwa czy technologia Nike Air, zostały w zabawny sposób zestawione z kultowymi klockami LEGO, minifigurkami i ikoną kozy. Centralnym elementem animacji jest specjalnie zaprojektowana głowa minifigurki LEGO, której uśmiech tworzy znane logo Nike.

Przeczytaj również: Piłkarski świat beneficjentem streetwearu? Wyjątkowe kampanie futbolowych gigantów

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Lego

nike

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES