noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

4F przedłuża strategiczną współpracę

REKLAMA
noSlotData

Od 2013 roku 4F wspiera Polski Związek Lekkiej Atletyki. We wtorkowe przedpołudnie marka poinformowała o przedłużeniu tej strategicznej współpracy. Ponadto ogłosiła swój angaż w jeden z najważniejszych międzynarodowych mityngów lekkoatletycznych organizowanych we wschodniej części Europy.

Przeczytaj również: Ons Jabeur gra w tenisa razem z ASICS

4F przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Szczegóły umowy

Od 11 lat marka 4F, w ścisłej współpracy z zawodnikami i przedstawicielami PZLA, przygotowuje dla reprezentantów Polski specjalną, dedykowaną kolekcję startową. Dodatkowo wyposaża lekkoatletów oraz ich sztab w odzież treningową i casualową. We wtorek, podczas specjalnej konferencji, ogłoszono przedłużenie tej umowy do 2032 roku.

– Za nami ponad dekada niezwykle udanej współpracy. Cieszymy się, że w nowym kontrakcie nasza pozycja wzrasta do rangi sponsora głównego PZLA. To zasługa całego zespołu 4F, bo obsługa kontraktu dla tak dużej federacji to ogromne wyzwanie. Przedłużenie umowy na kolejne 8 lat stanowi najlepszą rekomendację dla odzieży i akcesoriów 4F, z których korzystają polscy lekkoatleci – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., założyciel marki 4F.

Przeczytaj również: 4F podsumowuje 14 lat współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim

W sezonie 2024 lekkoatletyczna reprezentacja Polski wystartuje w strojach 4F m.in. w Paryżu oraz podczas mistrzostw Europy w Rzymie. Kibice będą mogli kupić repliki reprezentacyjnych koszulek 4F, które będą w całości wyprodukowane w Polsce i w ścisłej współpracy z PZLA.

4F sponsorem Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej

Należąca do OTCF S.A. marka 4F została sponsorem Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej, jedynego polskiego mityngu zaliczanego do prestiżowego cyklu Diamentowej Ligi. Wydarzenie odbędzie się 25 sierpnia 2024 roku na Stadionie Śląskim w Chorzowie i zgromadzi światową czołówkę lekkoatletów. 

–- Jest coś, co łączy Silesia Memoriał Kamili Skolimowskiej i 4F. Obie marki promują polski sport na świecie, ale nie tylko dlatego postanowiliśmy połączyć siły, aby wznieść imprezę na jeszcze wyższy poziom – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A. założyciel marki 4F. – Memoriał śledzą zawodnicy i fani lekkiej atletyki z całego świata. Silna obecność marketingowa na tym wydarzeniu będzie wspierać budowę rozpoznawalności marki 4F w innych krajach i pomagać nam w dalszej ekspansji na rynkach zagranicznych – dodaje.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES