noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Puma otworzyła New York Fashion Week kolekcją FW2024

PUMA otworzyła Tydzień Mody w Nowym Jorku. Na wybieg powrócił kultowy model obuwia z 1999 roku

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Wielki powrót archiwalnego modelu buta Mostro stał się okazją do stworzenia niekonwencjonalnego modowego show. W blasku świetlnych projekcji i występu muzycznego Eartheater, PUMA z przytupem rozpoczęła New York Fashion Week. 

Inaugurując Tydzień Mody w Nowym Jorku, PUMA w transformacyjny, futurystyczny sposób świętuje powrót oryginalnych tenisówek Mostro z 1999 roku. Niemiecka marka odzieży sportowej zaprezentowała swoją kolekcję w historycznym Park Avenue Armory w Nowym Jorku, którego przestrzeń wypełniały latające huśtawki, diabelski młyn i elementy kolejki górskiej. Atmosferę podbiły laserowe światła, które nadały utopijny charakter nawiązujący do powrotu przełamującego konwencję modelu sneakersów. 

Wydarzenie stało się przyjęciem powitalnym dla modelu PUMA Mostro, efektownego obuwia znanego z kolczastej podeszwy i uniwersalnego zapięcia na pasek, które zostało wprowadzone na rynek 25 lat temu. Jego nazwa pochodzi od włoskiego słowa oznaczającego „potwora”, co stanowi idealny pseudonim dla przyciągającego wzrok, wieloaspektowego projektu buta.

W pokazie stylizowanym przez Alastaira McKimma wraz z globalnym dyrektorem kreatywnym PUMA Heiko Desensem, PUMA zaprezentowała mix niestandardowych i komercyjnych elementów z nadchodzących kolekcji jesień/zima 2024. Ubrania stanowiły idealną bazę do zaprezentowania gwiazdy wydarzenia, czyli odświeżonego modelu Mostro, który PUMA wypuściła na wybieg w wielowymiarowej kolorystyce. Model, który niegdyś stanowił przełom na rynku sneakersów, dziś nazwiemy modowym dziełem sztuki podkreślającym pozycję marki PUMA na styku sportu i mody.

Odzież sportowa PUMA opierała się na dominującej neutralnej palecie kolorów granatu, szarości, czerni i bieli. Pomysłowe, dopasowane topy połączyły się z obszernymi spodniami dresowymi, a awangardowe body zostały wpuszczone w równie obszerne spodnie. Wiatrówki z kapturem i błyszczące kurtki dresowe stały się jednymi z kluczowych elementów odzieży wierzchniej. 

Wśród gości modowego wydarzenia nie zabrakło wielkich nazwisk. W pierwszym rzędzie zasiedli miedzy innymi Emily Ratajkowski, Ashley Graham, Davido, Kyle Kuzma, Becky G, Hari Nef, Eartheater, czy Caleb McLaughlin. Na pokaz do Nowego Jorku wybrali się również Polscy reprezentanci marki m.in. Marcysia Rylska i Jann. 

Długo oczekiwane wznowienie sneakersów Mostro zapowiedziano już kilka miesięcy temu, choć same projekty ujrzały światło dzienne dopiero na nowojorskim wybiegu. Po ogłoszeniu, że A$AP Rocky dołączy do współpracy PUMA x F1 jako dyrektor kreatywny, raper stał się także nową twarzą kultowych tenisówek.

Materiał sponsorowany

Przeczytaj również: Ferrari odnawia współpracę z Pumą

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi

Puma

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES