NAOKO to nie tylko wyróżniające się kolory i unikalne printy streetwearu. Marka już po raz czwarty przeprowadza akcję TRUE FRIEND, ramię w ramię z Fundacją Pegasus pomagając potrzebującym zwierzętom. Specjalnie zaprojektowana kolekcja t-shirtów już jest dostępna, a cały zysk z jej sprzedaży przeznaczony zostanie dla futrzaków. W inicjatywę już włączyły się gwiazdy polskich scen i telewizji oraz influencerzy.
Przeczytaj również: Polska branża odzieżowa cierpi, kiedy luksus nad Wisłą ma się świetnie
“I work hard so my dog can live a better life””” i inne hasła, z którymi utożsami się każdy miłośnik czworonogów, to motyw przewodni tej mini kolekcji, składającej się z 8 minimalistycznych t-shirtów. Zyski ze sprzedaży koszulek TRUE FRIEND by NAOKO zostaną przekazane Fundacji Pegasus.
Przeczytaj również: Po co się ubieramy modnie? 10 powodów dlaczego ubiór jest ważny w życiu
Zima to trudny czas dla schronisk, które często borykają się z kosztami bieżącego utrzymania, brakiem karmy czy niezbędnego wyposażenia. NAOKO chce poprawić tę sytuację. – Jesteśmy nie tylko marką modową, ale także społecznym partnerem. Wierzymy, że moda ma moc sprawczą, gdy wyraża wartości, za którymi się opowiadamy i mówi o sprawach dla nas ważnych. Czwarta edycja TRUE FRIEND to nasza cegiełka we wspólne tworzenie świata, w którym zwierzęta są szczęśliwsze – mówi Jacek Szyndler, współzałożyciel marki.
Kolekcja t-shirtów z czwartej edycji TRUE FRIEND x NAOKO, wspierająca Fundację Pegasus, jest już dostępna na stronie internetowej www.naoko-store.pl/collections/true-friend oraz w butikach stacjonarnych w Warszawie, Łodzi i Poznaniu. Wszystkie zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc uratowanym psiakom i innym zwierzętom. – Bardzo wierzymy w powodzenie tej akcji. Dzięki poprzednim inicjatywom NAOKO wspierającym między innymi Fundację Kosmos dla Dziewczynek, One Day, Unaweza czy Niechciane i Zapomniane, udało się przekazać już ponad 300 tysięcy złotych. Razem mamy wielką moc! – podkreśla Jacek Szyndler.
Przeczytaj również: Czy warto kupować ubrania w lumpeksach? Zapytaliśmy eksperta!
Zdjęcie główne: mat. prasowy