Koncern OpenAI ogłosił uruchomienie ChatGPT Enterprise. Jak podaje CNBC, wypuszczony moduł sztucznej inteligencji przeznaczony jest do usprawniania pracy dużych przedsiębiorstw.
Nowości wprowadzone dzięki ChatGPT Enterprise
Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez koncern, ChatGPT Enterprise jest bezpieczniejszy od zwykłej wersji ChatGPT. Oferuje on ściślejszą ochronę prywatności oraz szybszy dostęp do technologii OpenAI. ChatGPT Enterprise, w przeciwieństwie do podstawowego modułu, pozwala jego użytkownikom na wprowadzanie danych, dzięki którym sztuczna inteligencja dostosowuje się do profilu działalności obsługiwanego przedsiębiorstwa.
Jednym z pierwszych klientów nowej technologii został koncern Estée Lauder Companies – twórca i sprzedawca perfum, kosmetyków do makijażu, a także produktów do pielęgnacji skóry oraz włosów. Poza gigantem z branży beauty swoje zainteresowanie ChatGPT Enterprise wyrazili Block i Carlyle.
Przeczytaj również: Zakupy online, automaty paczkowe i Facebook. Sprawdź, co polscy konsumenci kochają najbardziej
Prace nad ChatGPT Enterprise
Dyrektor generalny OpenAI, Brad Lightcap, opowiedział o procesie tworzenia ChatGPT Enterprise. Jak podkreślił, w trwające przez niespełna rok prace zaangażowanych było 20 firm reprezentujących różne branże. Finalnie produkt dostępny jest wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw. Lightcap zapowiedział jednak, że koncern planuje stworzenie ChatGPT skierowanego do mniejszych firm.
ChatGPT swoją światową premierę miał w ostatnich dniach listopada. Od tego czasu liczba jego użytkowników rośnie w zawrotnym tempie. Obecnie jest ich już ponad 100 mln.
Przeczytaj również: Co dzieje się z markami po odejściu ich założycieli?
Zdjęcie główne: Pexels