Amerykańska marka słynąca z klasycznego obuwia i dodatków po raz kolejny flirtuje ze światem muzyki. Najnowsza reklama z Gisele Bündchen w roli głównej zostanie zaprezentowana podczas rozdania nagród MTV Video Music Awards. 30-sekundowy spot przedstawia modelkę na parkiecie wraz z grupą tancerzy.
Prezentacja najnowszej kampanii, przy okazji rozdania nagród MTV, świetnie zbiega się z wizją, jaką od lat prezentowaliśmy wraz z największymi gwiazdami w branży — powiedziała Susan Duffy, dyrektor generalna marketingu w Stuart Weitzman.
Marka już wcześniej puszczała oko do młodszych odbiorców podczas Coachelli. Tego typu marketing stał się nieodzowną częścią promocji niemalże każdej marki. Millenialsi potrzebują już czegoś więcej niż tylko produktu do wyciągnięcia portfela. Ale czy Gisele była na pewno dobrą twarzą do tego typu strategii? Zadecydujcie sami.
Autor: Urszula Wiszowata