noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Louis Vuitton

Louis Vuitton angażuje się w działania charytatywne

REKLAMA
noSlotData

Marka Louis Vuitton ogłosiła współpracę z luksusowym domem aukcyjnym Sotheby’s, w ramach której torby zaprojektowane przez dwudziestu dwóch artystów zostaną wystawione na aukcję charytatywną. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na wsparcie potrzebujących.

Zaledwie kilka dni temu sieć obiegła informacja o mikrotorebce Louis Vuitton, a już nadciągają kolejne informacje o nowych, limitowanych modelach. Tym razem jednak tworzonych pod oficjalnym szyldem kultowej marki z portfolio LVMH.

Udział w tworzeniu kolekcji Artycapucines pozwoli współczesnym artystom zaprezentować własną interpretację torebek Louis Vuitton. Pod klapą każdego modelu zostanie umieszczony własnoręczny podpis twórcy. Modowe dzieła sztuki będą dostarczane do kupujących w kultowym Louis Vuitton Boite Chapeau, pudełku na kapelusze zaprojektowanym w 1924 roku. 

Dochód netto ze sprzedaży każdej z unikalnych toreb zostanie przekazany organizacji charytatywnej lub organizacji pozarządowej wybranej przez artystę, w tym UNICEF, bądź inną organizację pozarządową, która działa na rzecz zmniejszania ubóstwa, pomocy poszkodowanym w katastrofach, edukacji ludzi lub ochrony praw uchodźców.

Do projektu zostali zaangażowani: Amélie Bertrand, Daniel Buren, Sam Falls, Urs Fischer, Gregor Hildebrandt, Donna Huanca, Huang Yuxing, Alex Israel, Liu Wei, Peter Marino, Beatriz Milhazes, Vik Muniz, Jean-Michel Othoniel, Park Seo-Bo , Paola Pivi, Ugo Rondinone, Tschabalala Self, Josh Smith, Jonas Wood, Kennedy Yanko, Zeng Fanzhi i Zhao Zhao.

Kolekcja Artycapucines będzie prezentowana od 1 do 5 lipca na publicznej wystawie w siedzibie Sotheby’s w Paryżu, a aukcja zostanie otwarta do licytacji online między 28 czerwca a 12 lipca.

Zdjęcie główne: mat. prasowe Louis Vuitton / Sotheby’s

Przeczytaj również: Kiedy staniemy się autentyczni? Pinkwashing nadal problemem

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES