noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Hugo Boss Metaverse

Metaverse w branży mody. Hugo Boss dołącza do Metaverse Fashion Week

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Hugo Boss dołącza do grona marek, które zobaczmy na tegorocznym Metaverse Fashion Week. Wirtualny showroom ma przenieść klientów w inny wymiar zakupów i pomóc marce rozwinąć strategię omnichannel.

Idąc za przykładem największych światowych domów mody, Boss wkracza do wirtualnego świata Metaverse. Podczas trzydniowego wydarzenia, które zakończy się w piątek, 31 marca, Boss otworzy drzwi do wirtualnego showroomu, w którym uczestnicy będą mieli wyjątkową możliwość odkrycia produktów marki w nowy, niecodzienny sposób. Kolekcja zaprezentowana podczas Metaverse Fashion Week będzie dopełnieniem wybiegowego pokazu wiosna/lato 2023 w Miami.

Wchodząc do wirtualnego showroomu, użytkownicy zostaną poprowadzeni przez „eteryczną, wypełnioną światłem przestrzeń”, pełną gotowych do kupienia stylizacji. Boss stawia na połączenie wirtualnych i fizycznych doznań zakupowych, dlatego wszystkie propozycje marki będzie można zakupić na oficjalnej stronie hugoboss.com.

Niemiecka marka wprowadza również na elementy gamifikacji – odwiedzając wirtualną przestrzeń, użytkownicy będą zachęceni do zbierania wirtualnych przedmiotów. Gracze, którzy wykonają zadanie, zostaną nagrodzeni niebieskim garniturem Boss – który mogli do tej pory zobaczyć na wybiegu w Miami, a następnie ubrać w niego avarara na platformie Ready Player Me.

Wejście w Metaverse kolejnym krokiem do rozwoju Boss

Po szeregu projektów NFT, immersyjny showroom Boss jest kolejnym krokiem w naszej eksploracji Web3 i Metaverse – ekscytujących nowych przestrzeni dla marek modowych

– powiedział Daniel Grieder, dyrektor generalny Hugo Boss.

Krok w stronę metaverse marka traktuje jako rozszerzenie kanałów sprzedaży w strategii omnichannel. “Koncepcja showroomu w Metaverse przybliża nas do naszego celu, jakim jest stanie się wiodącą światową platformą modową premium opartą na technologii” – podkreślił Daniel Grieder.

Zdjęcie główne: mat. prasowe

Przeczytaj również: Czym są NFT w modzie i jak na nich zarobić? Podpowiadamy, jak zainwestować!

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES