noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Jenna Ortega nową ambasadorką Adidasa. Gwiazda serialu “Wednesday” podbija świat mody

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Gwiazda serialowego hitu “Wednesday” śmiało wkroczyła na salony i udowadnia, że nic nie jest niemożliwe. Jej elastyczność i talent dostrzegł niemiecki gigant sportowy Adidas. Co wiemy o współpracy Jenny Ortegi i Adidasa?

Jenna Ortega nową ambasadorką Adidasa

Jak donoszą zagraniczne media Jenna Ortega ma zostać twarzą kompletnie nowej, unikatowej marki, która zostanie utworzona pod szyldem Adidasa. To wielki krok dla niemieckiego giganta. Brand “Adidas Sportswear” to pierwsza marka Adidasa od ponad 50 lat. Internauci nie kryją zachwycenia. Jenna Ortega, odtwórczyni głównej roli “Wednesday” szturmem zdobyła serca młodszego pokolenia i stała się viralową postacią nie tylko w świecie filmu, ale i mody. Po sukcesie netflixowej produkcji zdobyła niemałą popularność, a jej obecne zasięgi na Instagramie sięgają 39,1 mln osób. Dostrzegły to marki takie jak Versace, Gucci, Tiffany & Co., a teraz także Adidas.

Moja miłość do Adidasa sięga wiele lat wstecz. Zawsze był obecny w sporcie, muzyce i kulturze i nadal jest innowatorem. Kiedy dorastałam, zawsze musiałam mieć sneakersy Adidas. Do dziś większość mojej garderoby składa się z kultowych trzech pasków. Czuję się zaszczycona, że mogę stać się częścią tej legendarnej rodziny i być twarzą jej zupełnie nowej marki. Nie mogę się doczekać, żeby pokazać, co dla was szykujemy – wyznała Jenna Ortega.

“Adidas Sportswear” nową marką dla generacji Z?

Wygląda na to, że nowa marka wniesie do Adidasa trochę świeżości i nowej perspektywy. Kolekcja bez wątpienia będzie się opierać na tradycyjnych elementach Adidasa, nawiązują do korzeni marki i “trzech pasków”. Jednocześnie będzie przykuwać uwagę ciekawymi krojami, nietypową kolorystyką i odświeżonym storytellingiem. To marka, która ma zwrócić uwagę młodego pokolenia. Generacja Z lubi wszystko co nieoczywiste i niedopowiedziane. Adidas ma przestrzeń na to, żeby stworzyć kolekcję, która pomimo zachowania rodzimej estetyki, wyjdzie poza własne schematy.

Braian Gevy, członek zarządu Adidasa, powiedział:

Nieustannie szukamy sposobów na przekraczanie granic zarówno w sporcie, jak i kulturze. To takie ekscytujące, że możemy ogłosić, że dołączyła do nas Jenna Ortega, aby stworzyć nową markę, pierwszą od 50 lat. Postępowa osobowość i nieustanne dążenie do kreatywności czynią ją jedną z najbardziej ekscytujących pionierek młodego pokolenia.

Pierwsza kolekcja Adidas Sportwear ma pojawić się w sklepach 9 lutego. Jaki cel ma mieć nowa marka Adidasa? Ma być kompletnie nową linią ubrań dla generacji Z czy raczej zwracać uwagę na kultowe, stare projekty, które stanowią większą część sprzedaży sportowego giganta?

Zdjęcie główne : Jenna Ortega dla Adidasa, fot. IG @adidas

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES