Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie.
Od momentu powstania LANCERTO w 2008 roku, głównym założeniem było oparcie marki na dwóch filarach: produkcie wysokiej jakości i znakomitej obsłudze klienta. Taka strategia obowiązuje do dziś i procentuje a recenzje klientów mówią same za siebie.
>>> Przeczytaj również: Właściciel Lancerto reaktywuje kultową markę Próchnik
Wysokie pozycje w badaniach i rankingach tajemniczego klienta
Codziennie w salonach LANCERTO w 32 miastach gości średnio 3 tys. osób. To ponad milion zadowolonych klientów każdego roku.
„Regularnie podnosimy kompetencje naszych pracowników – wspieramy personel, zarówno w zakresie szkoleń sprzedażowych, wiedzy produktowej jak i visual merchandisingu. Nasi konsultanci w salonach potrafią profesjonalnie doradzić osobom o różnych potrzebach i gustach. Krawiectwo na miarę polega na indywidualnym podejściu do klienta, dostrzeżeniu specyficznych oczekiwań czy choćby doboru rozmiaru. Pracownicy Lancerto mają szeroką wiedzę w zakresie klasycznej mody męskiej i tradycyjnego doboru garderoby. Są też na bieżąco jeśli chodzi o najnowsze trendy” – z dumą stwierdza Michał Grochala, Brand Manager LANCERTO.
O wysokiej satysfakcji klientów i standardzie obsługi świadczą liczne wyróżnienia w kolejnych latach funkcjonowania marki. W 2015 roku Lancerto zajęło 1. miejsce w badaniach Daymaker Index, z którego wynikało, że klienci w sklepach marki obsługiwani są najlepiej spośród 820 badanych sklepów ze 164 sieci handlowych w 18 branżach. Pozycję lidera jakości potwierdziło badanie obsługi w przymierzalniach – Daymaker Przymierzalnia 2019 – 1. miejsce z wynikiem 92,9% pozytywnych ocen. Podobnie było w 2020 roku kiedy Lancerto otrzymało najlepszy wynik obsługi 98,8% spośród wszystkich sieci sklepów odzieżowych (Daymaker Index 2020).
E-commerce bliski 100% satysfakcji
W sklepie internetowym www.lancerto.com 99% z ponad 25 tys. klientów pozostawiło pozytywne oceny (wg. serwisu eKomi). Równocześnie w agregatorze opinii Opineo.pl marka otrzymała średnią ocen 4,9. Blisko 16,5 tys. klientów oceniło Lancerto pozytywnie. W 1,6 tys. konsumenckich opiniach zgromadzonych w Google Lancerto otrzymało 4,25 gwiazdki na 5 możliwych. Tu również ponad 95% to opinie pozytywne. Podsumowując statystyki z samej sieci – razem to ponad 43 tys. pozytywnych opinii.
>>> Przeczytaj również: Lancerto podsumowuje debiut marki w wiodących marketplace’ach