Plotki na temat współpracy marek Burberry i Supreme krążą w sieci od stycznia, jednak teraz możemy obserwować ich pierwsze efekty. Amerykański raper ASAP Nast dodał na swoim Instagramie zdjęcie w jeansowym komplecie z charakterystyczną kratką Burberry oraz logo obu marek.
ASAP Nast oznaczył pod zdjęciem konto @supreme, a także Tremaine Emory, nowego dyrektora kreatywnego Supreme.
Zdaniem WWD, pierwsze oficjalne efekty współpracy możemy zobaczyć już w przyszły czwartek, dzień po jesiennym pokazie Burberry w Londynie. Wydarzenie będzie pierwszym od dwóch lat pokazem marki przed publicznością na żywo.
Po głośnej współpracy z Louis Vuitton w 2017 roku, świat luksusu chętnie przyjął Supreme. Tylko w zeszłym roku Supreme nawiązało współpracę z Emilio Pucci, Tiffany & Co. i Missoni, a także z markami Rimowa, Jean Paul Gaultier, Yohji Yamamoto i Junya Watanabe przy dodatkowych projektach.