Adidas powołał na stanowisko nowego dyrektora kreatywnego Alasdhaira Willisa, byłego wydawcę magazynu Wallpaper, a prywatnie męża Stelli McCartney. Willis zajmował się wcześnie rozwijaniem współpracy pomiędzy gigantem odzieży sportowej a marką Stelli McCartney. Nowa funkcja jest rozszerzeniem tej roli. Willis zacznie ją pełnić na początku kwietnia.
Willis będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem projektowym marki i kierownictwo kreatywne we wszystkich trzech markach Adidas: Performance, Originals i Sportswear.
„Nie możemy się doczekać, kiedy zobaczymy jak twórcza wizja, doświadczenie i wiedza ekspercka wpłyną na rozwój Adidas” – powiedział Brian Grevy w oświadczeniu.
W 2005 r. Willis stał na czele projektu Adidas by Stella McCartney i „pozostał integralną częścią budowy i rozwoju partnerstwa” – czytamy w oświadczeniu.
„Objęcie roli dyrektora kreatywnego w Adidas i rozwijanie naszego partnerstwa, to wielki przywilej i wydaje się być niesamowicie ekscytującym, i naturalnym kolejnym krokiem” – powiedział Willis w oświadczeniu. „Z zadowoleniem przyjmuję możliwość pomocy w ustanowieniu nowej ery projektowania i przywództwa marki w Adidas oraz przeniesienia marki Adidas na jeszcze wyższy poziom”.