noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Nigdy nie przepraszaj za to kim jesteś” – akcja marki Monki, którą warto wesprzeć

REKLAMA
noSlotData

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka Monki wraz z organizacją Plan International przygotowały limitowaną kolekcję bluz, chcąc tym samym podjąć dialog na temat równości wszystkich płci. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na potrzeby kampanii równości płci #GirlsGetEqual, prowadzonej przez Plan International. 

Skandynawska marka Monki zachęca wszystkich, by nie bali się podważać stereotypów dotyczących płci oraz nie przepraszali za to, że są sobą. „If we don’t speak up, who will?“ (Jeśli my nie odważymy się przemówić, kto inny to zrobi?) oraz „My body isn’t political” (Moje ciało nie jest przedmiotem polityki) – wybrzmiewają slogany na bluzach stworzonych wspólnie z fundacją Plan International. W ramach wsparcia kampanii #GirlsGetEqual – postulującej za siłą wolnością i reprezentowaniem kobiet na całym świecie – Monki przekaże 20% dochodu ze sprzedaży tej limitowanej kolekcji. 

Jako marka kierująca się celem, Monki pragnie umacniać kobiety całego świata, aby one mogły umacniać świat. Wraz z naszym partnerem, organizacją Plan International, i naszą silną społecznością, jesteśmy dumni z tego, że możemy kontynuować ważny dialog na temat równości płci podczas tegorocznego Międzynarodowego Dnia Kobiet – jak i każdego dnia!

Jennie Dahlin Hanson, dyrektor zarządzająca Monki

W ramach kampanii #GirlsGetEqual w mediach społecznościowych Monki i Plan International zamierzają dzielić się wiedzą i wskazówkami, które ma pomóc społeczności w prowadzeniu dyskusji na temat równości płci, umocnić poczucie bezpieczeństwa w kwestionowaniu uprzedzeń związanych z płcią raz informować o tym, jak zapewnić bezpieczną strefę w Internecie do prowadzenia takich dialogów. Partnerstwo ma na celu uświadomienie, że równość płci polega na uznaniu różnic między nami, zrozumieniu naszych przywilejów i wspólnej pracy na rzecz przyspieszenia procesu równouprawnienia płci. 

Dzięki swoim działaniom Monki dąży do realizacji piątego celu przez Program Narodów Zjednoczonych w zakresie równości płci. 

Bluzy trafią do sprzedaży 8 marca. Tego samego dnia, Monki zaprezentuje również film, który zadaje pytanie: w jaki sposób mamy osiągnąć równość płci bez otwartego występowania, bycia widocznymi i głośnego przemawiania – razem?  

>>> Przeczytaj również: Sofia Jirau pierwszą w historii modelką Victoria’s Secret z zespołem Downa

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Monki

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData