noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Powitanie wiosny w kampanii “Girls Just Want to Have Fun” Jenny Fairy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Do dźwięków jednego z najradośniejszych przebojów wszech czasów – „Girls Just Want To Have Fun” Cyndi Lauper z lat 80. – supermodelka Jill Kortleve zapowiada pełną barw, energii  i optymizmu kolekcję Jenny Fairy na sezon wiosna-lato 2022.

Road trip z przyjaciółmi, weekend w domku nad jeziorem, pierwsze ciepłe dni spędzone na łonie natury – tak zaczyna się najlepsza przygoda sezonu. Na wymarzonym wypadzie tańczy się na trawie, plecie wianki jak na Coachelli i urządza piknik z przyjaciółmi.  

Kampania „Girls Just Want To Have Fun” Jenny Fairy nakręcona w rytm hitu Cyndi Lauper zaraża optymizmem. Kto by nie chciał przenieść się tam, gdzie czas płynie wolniej, słońce nigdy nie zachodzi, a muzyka wciąż gra.  

Atmosferę luzu, radości i spontanu na zadziornych kadrach uchwycił Dario Catellani, którego zdjęcia ukazują się na łamach „WSJ. Magazine”, „Le Monde” czy „Purple”. Fotograf słynie z oryginalnej perspektywy – jego obiekty bywają przeskalowane, czasami zwraca uwagę tylko detal, chętnie bawi się proporcjami. Jego estetykę dzieli stylistka Ondine Azoulay, która uwielbia grunge’owe, popowe  i rave’owe klimaty lat 90. 

Największą gwiazdą kampanii jest Jill Kortleve, plasująca się w pierwszej pięćdziesiątce najlepszych modelek świata według platformy models.com. Uwodzicielska Holenderka dopiero co wystąpiła na pokazach haute couture Chanel i Valentino oraz w kampanii Alexandra McQueena. U jej boku pozują androgyniczna Austriaczka Greta Hofer, także prosto z paryskich pokazów Diora i Valentino, Babette Strijbos, która z blond falami wygląda jak ikona lat 80., oraz wschodząca gwiazda Kukua Willims, która pojawiła się już w sesjach dla międzynarodowych edycji „Vogue’a” i na wybiegu Erdem. 

Dziewczyny bawią się modą, nosząc dodatki z kolekcji na sezon wiosna-lato 2022. Na liście zakupów influencerek znalazły się już kolorowe sandały, klapki na obcasie w klimacie Y2K i masywne sneakersy jak z lat 80. XX wieku. Z torebek wyróżniają się pikowane nerki, wiklinowe koszyki, hipisowskie worki z plecionki oraz torebki w rozmiarze XS utrzymane w soczystych barwach.

>>> Przeczytaj również: Kolorowe otwarcie sezonu w Jenny Fairy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES