Marka Victorii Beckham zmniejszyła straty w ostatnim roku kapitałowym. Po zdecydowanie trudnym roku 2020, podczas którego sprzedaż spadła o 6 procent – do 36,1 miliona funtów (48,7 miliona dolarów) – firma Beckham dokonała restrukturyzacji oraz redukcji, które pomogły zmniejszyć straty.
Rok 2020 był zdecydowanie trudny dla całego świata mody. Wybuch pandemii koronawirusa spowodował zamknięcie sklepów detalicznych, ogromne problemy logistyczne i transportowe dla wszystkich brandów modowych. Covidowe realia dotknęły również markę Victoria Beckham, której firma odnotowała spadek sprzedaży o 6 procent, czyli o 2,17 miliona funtów (2,93 miliona dolarów).
Victoria Beckham zrekompensowała częściowo spadek uruchamiając markę kosmetyczną Victoria Beckham Beauty, która odnotowała sprzedaż w wysokości 7,3 miliona funtów w pierwszym pełnym roku sprzedaży. Dodatkowo firma ograniczyła swoje straty operacyjne o ponad połowę z 15,6 miliona funtów do 6,8 miliona funtów.
Firma Beckham poinformowała również, że odnotowała dwucyfrowy wzrost zamówień na kolekcję przedwiosenną 2022, co może okazać się dobrym omenem dla marki i wesprzeć jej wyjście z kłopotów.