noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Pako Lorente dołącza do programu Zalando Connected Retail

REKLAMA
noSlotData

Z początkiem miesiąca marka Pako Lorente dołączyło do programu Connected Retail. Odzież męska polskiej produkcji teraz jest dostępna na jednej z najbardziej znanych międzynarodowych platforma modowa i lifestyle’owej.

Pako Lorente jest znane od dekady jako producent eleganckiej odzieży męskiej, koszul wizytowych i garniturów. Jednak warto wiedzieć, że od lat marka poszerza swój asortyment, oferując swoim klientom szeroką gamę klasycznych i ponadczasowych ubrań idealnych do noszenia na co dzień. Właśnie z taką ofertą Pako Lorente zadebiutowało na międzynarodowej platformie modowej & lifestyl’owej.

Wizytówką marki jest różnorodność fasonów i dbałość o detale. W ofercie oprócz tej eleganckiej coraz większą część stanowi odzież casualowa: jeansy, t-shirty, swetry, koszulki polo i longsleeve’y. Aktualna kolekcja skierowana jest do mężczyzn w każdym wieku, którzy szukają wiodących trendów, jakości, komfortu, ale także klasyki. Twórcy na bieżąco analizują zmieniające się potrzeby zakupowe współczesnych mężczyzn. To właśnie stąd decyzja o wejściu w nowe kanały sprzedaży, które mają ułatwić mężczyznom znalezienie idealnej odzieży dla siebie. 

Wieloletnie doświadczenie w sektorze mody męskiej pozwoliło marce wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom, również w obszarze zachowań konsumentów. Przyspieszająca digitalizacja życia sprawia, że wiele ludzkich działań – a szczególnie zakupy – przenoszą się do Internetu. Dlatego rok 2021 to dobry moment na ekspansję marki w przestrzeni internetowej. Wybór padł na światowego giganta sprzedaży detalicznej w segmencie odzieży. Dla Pako Lorente to duże wyróżnienie stanąć obok światowych brandów na tak znanej platformie zakupowej, jak Zalando. Umożliwia to dotarcie do całkiem nowej grupy odbiorców, którzy jeszcze nie mieli okazji zapoznać się z marką. Dzięki temu jeszcze więcej osób będzie mogło docenić wysoką jakość produktów tego polskiego brandu. Wspólny rozwój z Zalando to także furtka do otwarcia się na zagraniczne rynki w przyszłości i międzynarodową sprzedaż, o czym marzy niemal każdy sprzedawca. Pako Lorente podkreśla, że jest bardzo zadowolone ze współpracy z gigantem ze względu na profesjonalizm i suport, na który może liczyć. 

>>> Przeczytaj również: Kolekcja 4F x RL9 to eksplozja technologii: do prezentacji linii wykorzystano 3D i AR

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES