noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

La Mania – nowa kampania na sezon jesień-zima 2015/2016

REKLAMA
noSlotData

 

Oto najnowsza kampania La Manii na sezon jesień/zima 2015/2016 autorstwa Agaty Pospieszyńskiej. Zrealizowana została w Londynie, pod okiem stylistyki brytyjskiego Vogue’a Sary Harris. Odzwierciedla wizję kobiety współczesnej – zmysłowej, pewnej siebie, romantycznej.

W obiektywie Agaty Pospieszyńskiej pojawiła się Marlena Szoka, reprezentowana przez agencję Avant Models.

W kolekcji znajdują się miękkie, zamszowe sukienki, spodnie i spódnice o linii „A”, delikatne szyfonowe bluzki i sukienki ozdobione motywem pędzącego konia lub złotymi metalowymi blaszkami w kolorach oliwki, granatu i czerni. Uzupełniają je płaszcze z zamszu i rozszerzane jeansowe spodnie. Całość dopełniają szpilki włoskiej marki Aquazzury (dostępne w butikach La Manii).

Autorzy kampanii:

Photo: Agata Pospieszyńska/AF PHOTO
Model: Marlena Szoka/Avant Models
Hair: Roku Roppongi/OCR Creations
Makeup: Karina Constantine
Styling: Sarah Harris/Vogue UK
Retouch: Karolina Koza

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES